Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " روش جداسازی نشت با استفاده از آنالیز حساسیت فشار در شبکه های توزیع آب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش جداسازی نشت با استفاده از آنالیز حساسیت فشار در شبکه های توزیع آب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Control Engineering Practice
سال انتشار
2011
کد محصول
1004406
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Leaks are present to some extent in all water-distribution systems. This paper proposes a leakage localisation method based on the pressure measurements and pressure sensitivity analysis of nodes in a network. The sensitivity analysis using analytical tools is not a trivial job in a real network because of the huge non-explicit non-linear systems of equations that describe its dynamics. Simulations of the network in the presence and the absence of leakage may provide an approximation of this sensitivity. This matrix is binarised using a threshold independent of the node. The binary matrix is assumed as a signature matrix for leakages. However, there is a trade-off between the resolution of the leakage isolation procedure and the number of available pressure sensors. In order to maximise the isolability with a reasonable number of sensors, an optimal sensor placement methodology, based on genetic algorithms, is also proposed. These methodologies have been applied to the Barcelona Network using PICCOLO simulator. The sensor placement and the leakage detection and localisation methodologies are applied to several district management areas (DMA) in simulation and in reality

چکیده

نشت تا حدی در تمام سیستم های توزیع آب وجود دارد. این مقاله یک روش تعیین محل نشت را بر اساس اندازه گیری های فشار و آنالیز حساسیت فشار مربوط به گره ها در یک شبکه پیشنهاد می کند. آنالیز حساسیت با استفاده از ابزارهای تحلیلی به دلیل سیستم های غیر خطی غیر آشکار عظیم معادلاتی که پویایی آن را توصیف می کند یک کار بی اهمیت در یک شبکه واقعی نیست. شبیه سازی های شبکه در حضور و غیاب نشت ممکن است تخمینی از این حساسیت فراهم کند. این ماتریس با استفاده از یک آستانه مستقل گره، دودویی (باینری) شده است. ماتریس دودویی به عنوان یک ماتریس علامت (امضا) برای نشت پذیرفته شده است. با این حال، یک توازنی بین دقت روش جداسازی نشت و تعداد حسگرهای فشار موجود، وجود دارد. به منظور به حداکثر رساندن قابلیت جداسازی با یک تعداد منطقی از حسگرها، یک روش قرار دادن حسگر بهینه، نیز بر اساس الگوریتم های ژنتیکی، ارائه شده است. این روش ها با استفاده از شبیه ساز PICCOLO به شبکه بارسلونا اعمال شده اند. روش های قرار دادن حسگر و تشخیص و تعیین محل نشت برای چندین ناحیه مدیریت منطقه (DMA) در شبیه سازی و در واقعیت مورد استفاده قرار گرفته است.

1- مقدمه

اتلاف آب در شبکه های سیستم توزیع یک موضوع از نگرانی های بزرگ تسهیلات آبی است، و به شدت با هزینه های عملیاتی و ذخیره منابع آب در ارتباط است. بهبودهای مستمر در مدیریت اتلاف آب اعمال شده است و فن آوری های جدید برای رسیدن به سطوح بالاتر بهره وری توسعه یافته اند. یک روش تشخیص نشت در یک ناحیه محفظه منطقه (DMA) معمولا با آنالیز داده های جریان ورودی، از قبیل حداقل جریان های شبانه و داده های اندازه گیری مصرف کننده شروع می شود..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Pressure sensitivity
Leakage localization
Sensor placement

ثبت سفارش جدید