Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت ارتباط مشتری در صنعت بیمه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت ارتباط مشتری در صنعت بیمه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1004462
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
580 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper addresses the implementation of Customer Relationship Management (CRM) in insurance companies. Thus, we reviewed several specialized papers addressing regional and international solutions for customer relationship management. We focus on strategies used in sales management with reference to the standards of customer service and the models used in customer relationship management. The aim of the authors is to present the benefits resulting from the application of new technologies, thus estimating the pace of change, the new opportunities and the need for flexibility in the relationship with customers. Along with the technological component the human component is also present in order to ensure the successful implementation of CRM

چکیده

در این مقاله، به اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  در شرکت های بیمه می پردازیم. بنابراین، ما مقالات تخصصی را که به راه حل های منطقه ای و بین المللی برای مدیریت ارتباط با مشتری می پرداختند مورد بررسی قرار دادیم. ما در استراتژی های مورد استفاده در مدیریت فروش  با اشاره به استانداردهای خدمات برای مشتریان و مدل های مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز شده ایم. هدف از نویسندگان این مقاله، ارائه مزایای ناشی از استفاده از فن آوری های جدید، و در نتیجه تخمین سرعت تغییر، فرصت های جدید و نیاز به انعطاف پذیری در رابطه با مشتریان است. همراه با مولفه های فن آوری، مولفه انسانی نیز به منظور اطمینان از اجرای موفقیت آمیز CRM  مورد استفاده قرار می گیرد.

1-مقدمه

افزایش انتظارات مشتریان بخش بیمه سبب آن شده است که ادارات بیمه طرح های جدید مدیریت ارتباط با مشتری بیشتر و بیشتری را معرفی کند، چرا که تاثیر جدی بر فروش محصولات بیمه دارد، در حالی که پیشرفت های فن آوری و کاهش هزینه های فن آوری سبب شده اند که موانع اتخاذ طرح های CRM مبتنی بر IT کاهش یابد. از آنجا که سودآوری بخش بیمه به طور عمده به خدماتی که ارائه می دهد و همچنین برآورده کردن تقاضای مشتری به صورت منظم بستگی دارد، لذا این امر نشان می دهد که یک طرح خوب CRM  باید پایه و اساس بخش بیمه باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Customer Relationship Management
sales management
technology

ثبت سفارش جدید