Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی پیرامون پروتکل های مسیریابی در شبکه های حسگر بی سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی پیرامون پروتکل های مسیریابی در شبکه های حسگر بی سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Sensors and Sensor Networks
سال انتشار
2014
کد محصول
1004478
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
301 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

WSN is one of the most commonly communication tools used in many areas at the life , in both civilians and militaries. These networks composite from a large number of very small devices called sensor nodes. The sensor nodes communicate together by many wirelessly strategies. These communication strategies administrated by routing protocols. There are different types of routing protocol. This paper present and classify these protocols into many categories depending on set of metrics like their infrastructure , their functionalities , the level of privacy and security , or the application which used for it. This paper studied the availability and the reliability of each class of these routing protocols , and the energy consumption of each protocols. Depending on these criteria and other criteria , any future works may use this study to improving these protocols and used them in another types of networks

چکیده

(WSN) یا شبکه های حسگر بی سیم یکی از وسایل ارتباطی است که معمولا در بسیاری زمینه ها در زندگی استفاده می شود. حتی در ابعاد نظامی وغیرنظامی. این شبکه ها مرکب از تعداد زیادی از دستگاه های بسیار کوچک به نام رشته های حسگر هستند. این رشته های حسگر با استفاده از روش های زیادی بصورت بی سیم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. این روشهای ارتباطی توسط پروتکل های مسیر یابی هدایت می شود. انواع متفاوتی از پروتکل های مسیر یابی وجود دارد. این مقاله این پروتکل ها را مشخص کرده و آنها را داخل دسته های زیادی که به مقولات بسیاری شبیه زیرساخت ها،کاربردها،سطح اطلاعات و امنیت و یا زمینه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد بستگی داشته و طبقه بندی می شود. این مقاله سطح دسترسی و قابلیت اطمینان هر طبقه از این پروتکل های مسیر یابی و انرژی مصرفی در هر پروتکل را مورد برسی قرار می دهد. با توجه به این معیارها و دیگر مقولات برای انجام هر کاری در آینده ممکن است از این تحقیق برای بهبود بخشیدن به این پروتکل ها استفاده و آنها را در دیگر انواع شبکه ها استفاده کنیم.

1-مقدمه

انگیزه اصلی برای تحقیق پیرامون (wsn)ناشی از نظریه( اسمارت داست) در اواخر سال 1990 است. این نظریه محاسبه،ارتباطات،و جایگاه حسی که شامل بسیاری از دستگاههای کوچک که برنامه های کاربردی از قبیل نظارت های دقیق وهوشمند محیط پیرامون خانه ها و ادارات می شود. یک نمونه از (wsn)که در متن این تحقیق با آن مواجه می شویم شامل تعداد زیادی از منابع ارزان،کوچک ومحدودکننده حسگر ونیز چندین پایگاه اصلی می شود . بیشتر حسگرهای تنظیم کننده در (wsn)اطلاعات را از محیط جمع آوری کرده و آنهارا مرحله به مرحله به پایگاه یا منبع اصلی هدایت می کنند. یک منبع (پایگاه)وسیله قدرتمندی است که ممکن است مانند یک دروازه بان جهت پردازش داده ها یا مرکز نگهداری و یا جهت دسترسی به یک نقطه جهت استفاده انسان در شبکه های دیگر به خدمت گرفته می شود. محل استقرار (wsn)پشتیبانی می شود. (wsn) ها اغلب ممکن است در مقیاس وسیع در مناطق جغرافیایی و سرزمین های دشمن مستقر و بکارگیری شود...

 



ثبت سفارش جدید