Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحول زیر ساخت به عنوان مفاهیم فرایند اجتماعی-فنی برای تحت کنترل درآوردن شبکه‌های توزیع انرژی در انگلستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحول زیر ساخت به عنوان مفاهیم فرایند اجتماعی-فنی برای تحت کنترل درآوردن شبکه‌های توزیع انرژی در انگلستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technological Forecasting & Social Change
سال انتشار
2015
کد محصول
1004507
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
43
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
510 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper seeks to uncover and examine the complex set of governance challenges associated with transforming energy distribution networks, which play a key enabling role in a low carbon energy transition. We argue that, although the importance of such infrastructure networks to sustainability and low carbon transitions in the energy, water and mobility sectors is clear, there is relatively little understanding of the social and institutional dimension of these systems and appropriate governance strategies for their transformation. This may be because the prevalent model of infrastructure governance in the energy and other sectors has prioritised short term time horizons and static efficiencies. In this paper we draw on the social shaping of technology literature to develop a broader understanding of infrastructure change as a dynamic socio-technical process. The empirical focus of the paper is on the development of more flexible and sustainable energy distribution systems as key enablers for the UK's low carbon transition. Focusing on electricity and heat networks we identify a range of governance challenges along different phases of the ‘infrastructure lifecycle’, and we draw lessons for the development of governance frameworks for the transformation of energy infrastructure more generally

چکیده

این مقاله به دنبال آشکارکردن و آزمایش مجموعه‌ی‌ پیچیده‌ی چالش‌های مرتبط با اداره‌ی شبکه‌های توزیع انرژی است که نقش کلیدی را در تحول با کربن پایین ایفا می کنند.  بحث خواهیم کرد که اگرچه اهمیت شبکه های زیرساخت در پایداری و تحولات با کربن پایین در بخش های انرژی، آب و جابجایی واضح است، اما درک اندکی از ابعاد اجتماعی و نهادی این سیستم‌ها و استراتژی های کنترلی برای انتفال آن‌ها وجود دارند. این شاید به این دلیل است که مدل شایع کنترل زیرساخت در بخش انرژی و سایر قسمت ها افق های کوتاه‌مدت و کارایی های استاتیک را در اولویت قرار داده است. در این مقاله ما شکل‌گیری اجتماعی تکنولوژی را برای گسترش فهم تغییرات زیرساخت به عنوان یک فرایند اجتماعی-فنی بررسی کرده ایم. تمرکز مقاله بر روی توسعه‌ی سیستم های پایدار با انعطاف زیاد به عنوان امکان تحول با کربن پایین در انگلستان می باشد. با تمرکز بر روی شبکه های الکتریسیته و گرما چالش های اداره‌کردن در طول مراحل مختلف در چرخه‌ی زیرساخت بررسی شده اند. و درس‌هایی از توسعه چارچوب های اداره‌ی انتقال  زیرساخت انرژی به صورت عمومی استخراج شده است.

1-مقدمه

این باور به طور گسترده‌ای وجود دارد که سیستم‌های انرژی کشورهای صنعتی، ناپایدار می‌باشند و نیاز به بازسازی اساسی دارند. اجماع علمی در حال گسترش با تغیرات آب و هوایی ناشی از فعالیت های بشری همراه با نگرانی‌های ناشی از امنیت انرژی و اتمام سوخت‌های فسیلی باعث به وجود آمدن مباحثی در زمینه‌ی نیاز به تغییرات شتابدار به سمت سیستم‌های انرژی با کربن کم، شده است [31و32]. تا به این هنگام، در بررسی حامل‌های انرژی، بیشتر بحث‌ها حول‌ مسائل مربوط به منابع‌ انرژی با در نظر گرفتن مزیت‌های نسبی گزینه‌های مختلف برای نسل‌های گوناگون، همراه با موانع اساسی برای گسترش تکنولوژی‌های تجدیدپذیر مثل: انرژی‌های بادی، زیست توده و خورشیدی، انجام گرفته است..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید