Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " افزایش بهره وری شرکت های تابعه به وسیله تغییر شکل سیستم حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
افزایش بهره وری شرکت های تابعه به وسیله تغییر شکل سیستم حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1004886
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
276 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله شامل راه­ های ممکن برای سازماندهی سیستم حسابداری دارایی­ ها و اموال می­باشد که به منظور افزایش بهره ­وری مدیریتی هر شرکت صاحب سهام انجام می­شود. مشکل تحقیق سنجش بهره ­وری مدیریتی شرکت تابعه و هدف تحقیق افزایش آن به­ وسیله سازماندهی سیستم حسابداری است. سازماندهی سیستم حسابداری در شرکت صاحب سهام راه آهن­ه ای روسیه JSC و شرکت­های تابعه آن تجربه موفقیت آمیزی است. این نوشتار شرحی از وضعیت فعلی JSC راه آهن­های روسیه، گرایشات گسترش آن در چهارچوب بازسازی، مشکلاتی که تشخیص داده شده و شاخص هایی برای ارزیابی بهره­ وری شرکت­ های تابعه پیشنهاد شده را ارائه می­دهد. پس از آن نتیجه گیری در مورد منطقی­ ترین فرم حسابداری در شرکت­های صاحب سهام به منظور افزایش بهره ­وری مدیریتی تدوین شده است.

1-مقدمه

شرکت صاحب سهام دارای ساختار سازمانی مرکب است و به عنوان یک قانون فرآیند تصویب تصمیمات مدیریتی زمان زیادی می­برد، که در بسیاری موارد تاٴثیر منفی بر بهره ­وری اقتصادی می­گذارد. طبق قانون فدرال روسیه «در مورد گزاشات مالی ادغامی» (2010) علاه بر گزارشات مالی انفرادی، شرکت­های وابسته بهم باید گزارش مالی ادغامی را فراهم کنند. مشکل این است که شرکت­های وابسته بهم اغلب از روش­ های حسابداری مختلف استفاده می­کنند. در این صورت برای طبقه بندی دوباره اطلاعات و آوردن گزارشات مالی شرکت­ها به یک مبنا تلاش ­های بیشتری می­ طلبد. بدین دلیل بهره ­وری مدیریتی افت می­کند. بهره ­وری شرکت­ های مختلف صاحب سهام حتمی نیست. مشکل، تحقق یافتن شاخص­ هایی برای سنجش بهره ­وری شرکت­های تابعه و اندازه ­گیری بهره ­وری مدیریتی شرکت صاحب سهام است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Corporate management
managerial efficiency of subsidiaries
accounting centralization

ثبت سفارش جدید