Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
572,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " زمانبندی بار در ساختمان های هوشمند با داد و ستد دو طرفه انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
زمانبندی بار در ساختمان های هوشمند با داد و ستد دو طرفه انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Performance Computing and Communications Conference (IPCCC), 2014 IEEE
سال انتشار
2014
کد محصول
1004914
تعداد صفحات انگليسی
2
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
236 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The advent of innovative power generation and storage systems introduces new opportunities of cost minimization for the demand response (DR) algorithms in smart grid (SG) technology. Conventional DR algorithms consider unidirectional flow of energy from power grid to the residential building. In this paper, we study an extended model of a smart residential building with hybrid energy system (e.g. connected with traditional electric grid and renewable energy sources) and bidirectional energy trading facility. This model not only allows a user to reduce the energy cost by storing the energy for the future usage, but also permits the user to earn revenue by selling surplus energy to the grid. Furthermore, we discuss an appliance-scheduling algorithm for the extended DR model

چکیده

ظهور تولید توان ابتکاری و سیستم های ذخیره،فرصتهای جدیدی در مینیمم کردن هزینه برای الگوریتمهای پاسخ به تقاضا بار(DR) در تکنولوژی شبکه هوشمند(SG)، معرفی کرده اند. الگوریتم‌های ‌DR معمولی،پخش انرژی یکطرفه از طرف شبکه قدرت به ساختمانهای مسکونی را مورد بررسی قرار میدهند. ما در این مقاله یک مدل گسترش یافته ساختمانهای مسکونی هوشمند با سیستم انرژی هیبریدی(بعنوان مثال به شبکه الکتریکی سنتی و منابع انرژی تجدید پذیر متصل شده ) و امکانات داد و ستد دو طرفه انرژی را بررسی میکنیم. این مدل نه تنها به مصرف کننده اجازه میدهد هزینه انرژی را بوسیله ذخیره برای مصرف در آینده، کاهش دهد بلکه به او این اجازه را هم می‌دهد که با فروختن انرژی اضافی به شبکه درآمد نیز کسب کند. علاوه بر این الگوریتم زمانبندی وسایل را برای مدل DR گسترش یافته بحث میکنیم.

1- مقدمه

شبکه هوشمند(SG) کلاسی از تکنولوژی هست که از زیرساخت اطلاعاتی برای بهبود تولید توان و فرآیندهای انتقال و توزیع استفاده میکند همچنین مزایای اقتصادی و محیطی را به مصرف‌کنندگان و تامین کنندگان برق عرضه میکند. پاسخ به تقاضا(DR) یک بخش ضروری از تکنولوژی SG است که هزینه برق مصرف‌کنندگان را بوسیله کاهش یا شیفت دادن بارها در پاسخ به نرخ متغیر با زمان شبکه برق،کاهش میدهد. در یک سناریو DR معمولی ،یک واحد مسکونی به یک کنتور هوشمند مجهز میشود که اطلاعات قیمت‌گذاری را بر اساس آنچه که سیاست پذیرفته شده DR ،لوازم را برنامه ریزی می‌کند،دریافت میکند..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Smart Buildings

ثبت سفارش جدید