Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کیفیت حسابرسی و قیمت‌گذاری بازار سود و مولفه‌‍‌های سود در چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کیفیت حسابرسی و قیمت‌گذاری بازار سود و مولفه‌‍‌های سود در چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Asian Review of Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1005111
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
739 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف- هدف این مقاله بررسی اثر کیفیت حسابرسی بر قیمت‌گذاری بازار سود و مولفه‌های سود در چین است.

طراحی/ روش‌شناسی/ رویکرد- تحقیق کیفیت حسابرسی را با استفاده از معرفی سه ردیف از شرکت‌های حسابرسی، یعنی شرکت‌های حسابرسی بین‌المللی 4 بزرگ، 10 شرکت حسابرسی برتر محلی و سرانجام، شرکت‌های حسابرسی محلی رده دوم، ارزیابی می‌کند. سود به مولفه‌های اقلام تعهدی و گردش نقدی تجزیه می‌شود و اقلام تعهدی به اقلام تعهدی احتیاطی و غیر احتیاطی تجزیه می‌شود.

یافته‌ها- این تحقیق پی برد که اگرچه سود و مولفه‌های آن به وسیله بورس سهام چین به طور مثبت قیمت‌گذاری شدند، چهار شرکت بزرگ حسابرسی هیچ سود فزاینده‌ای را برای مشتریان برحسب قیمت‌گذاری بازار اعداد مالی مشتریان فراهم نمی‌کند. این مقاله به اثر منفی ده شرکت حسابرسی برتر محلی بر قیمت‌گذاری سود درچین پی برد. هرچند،  مقاله هیچ اثر فزاینده‌ای از ده شرکت حسابرسی برتر محلی بر قیمت‌گذاری بازار مولفه‌های سود پیدا نکرد.

ابتکار/ارزش- اگرچه تحقیقات قبلی در چین از اندیشه حسابرسی اصلاح شده به عنوان ماتریس کیفیت حسابرسی استفاده کردند، این مقاله ارزشگذاری بازار سود و مولفه‌های سود برای شرکت‌های حسابرسی شده به وسیله گروه‌های متفاوت حسابرسان را مورد توجه قرار داد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




China
Earnings management
Audit
Discretionary accruals

ثبت سفارش جدید