Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی یک سیستم تولید انرژی بادی پایدار با استفاده از مواد زائد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی یک سیستم تولید انرژی بادی پایدار با استفاده از مواد زائد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON INDUSTRY APPLICATIONS
سال انتشار
2012
کد محصول
1005210
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word+PPT
حجم فایل
11 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents the design of a sustainable wind generator system using redundant materials. The topology makes use of permanent magnets from discarded computer hard disk drives. The challenges associated with these magnets are discussed in detail. An axial-flux machine topology is developed, which ensures balanced voltage production and eliminates the numerous end-connections associated with direct-driven wind generators which operate at low speed and have many poles. The performance of the machine is firstly predicted using classical theory. Detailed 2D and 3D numerical analysis of the machine topology is then presented and verified using experimental results

چکیده

 مقاله حاضر طراحی یکی از سیستم های تولید انرژی باد پایدار را با استفاده از مواد زائد ارائه می کند. این توپولوژی و وضعیت جغرافیایی از مواد مغناطیسی دائم (PM ها) بدست آمده از درایوهای دیسک سخت رایانه ها استفاده می کند. چالش های مرتبط با این مغناطیس ها با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار می گیرند. یک توپولوژی ماشین شار محوری ارائه می شود که از تولید متوازن ولتاژ اطمینان حاصل می کند و نسبت بالای سرب مرتبط با تولید کننده های بادی دارای پیشرانه مستقیم را حذف می کند که با سرعت پایینی عمل می کنند و دارای قطب های متعددی هستند. عملکرد ماشین با استفاده از تئوری ماشین کلاسیک پیش بینی می شود . تحلیل های دقیق دوبعدی و سه بعدی توپولوژی دستگاه ارائه می شوند. یک تحلیل حساسیت به کمک تحلیل عددی صورت می گیرد که در آن تاثیر ابعاد PM بر عملکرد ماشین بررسی می شود. در نهایت , نتایج تحلیلی و عددی با استفاده از نتایج تجربی مورد تجزیه و تجلیل قرار می گیرد.

1-مقدمه

امروزه, منابع طبیعی زمین با سرعتی هشدار دهنده مصرف می شوند و بیش از 68 درصد انرژی الکتریکی دنیا از سوخت های فسیلی تولید می شود که قطعا در آینده پایان می پذیرند. اگرچه انرژی تجدیدپذیر سریع ترین منابع رو به گسترش تولید انرژی هستند,در سال 2011 , تنها 3.3 درصد از مصرف انرژی دنیا را به خود اختصاص داده است. نقش انرژی باد در این زمینه به سرعت در دهه گذشته از 18 گیگاوات از کل ظرفیت نصب شده در انتهای سال 2000 تا 197 گیگاوات در انتهای 2010 افزایش یافته است و این جهت گیری در آینده ادامه خواهد یافت.

براساس نهاد حفاظت محیطی آمریکا در سال 2005 , تجهیزات الکترونیکی زائد از 1.9 به 2.2 میلیون تن افزایش یافته اند. از این میزان حدودا 1.5 تا 1.8 میلیون تن اساسا در کپه های اشغال جمع می شدند و تنها 15 تا 20 درصد بازیافت شدند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید