Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " شارژ بهینه خودروهای برقی هیبرید در سیستم های توزیع قدرت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شارژ بهینه خودروهای برقی هیبرید در سیستم های توزیع قدرت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1005224
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Plug-in hybrid electric vehicles are new alternatives that meet the efforts to develop more sustainable means of transportation and decreasing oil dependence. However, this trend could bring negative consequences to electric power systems, such as limits violations, power losses increasing, harmonics, and thermal limits violation on distribution transformers and conductors. To cope with some of those problems, this paper proposes a recharging process with the help of Artificial Immune Systems, so the voltage level in all buses is kept within the operational limits and no overload is observed. For this sake, besides distributing the load along the recharging period, capacitors installation to decrease electric losses and improve voltage levels during vehicles recharging is also considered. The results obtained render the proposed methodology as effective. Two IEEE sample systems are used to test the idea, so the results may be reproduced for research purposes

چکیده

خودرو برقی هیبرید، وسیله جایگزین جدیدی محسوب می شود که تلاش ها برای توسعه وسایل نقلیه پایدارتر و کاهش وابستگی به نفت را به ثمر می نشاند. با وجود این، ادامه این روند می تواند پیامدهای منفی برای سیستم های قدرت داشته باشد؛ از جمله فراتر تر رفتن از محدودیت ها، افزایش تلفات توان، هارمونیک و فراتر رفتن از محدوده حرارتی در نظر گرفته شده برای ترانسفورماتور ها و هادی ها. این مقاله جهت غلبه بر برخی از این مشکلات به پیشنهاد یک فرآیند شارژ با کمک سیستم های ایمنی مصنوعی می پردازد به گونه ای که سطح ولتاژ در تمام باس (شین) ها در داخل بازه محدودیت های عملیاتی باقی بماند و هیچ گونه اضافه باری مشاهده نشود. به این منظور، افزون بر در نظر گرفتن توزیع بار در طول بازه شارژ، نصب خازن برای کاهش تلفات الکتریکی و بهبود مقادیر ولتاژ نیز به هنگام شارژ شدن خودرو لحاظ می شود. نتایج حاصل حاکی از موثر بودن این روش هستند. از دو سیستم نمونه IEEE جهت بررسی این ایده استفاده شده است، از این رو استفاده از این نتایج برای مقاصد تحقیقاتی بلامانع است.

1-مقدمه

 استفاده از سیستم های پیشران الکتریکی در بخش حمل و نقل یکی از گرایشاتی است که شرایط پیشنهادهای فعلی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را برآورده می سازد و می تواند جایگزینی جدید برای کاهش وابستگی به نفت است. در حال حاضر، چندین خودروی برقی هیبرید (PHEV) در بازار عرضه می شوند و ویژگی­هایی چون بازده بالا، صرفه جویی در مصرف سوخت و سروصدای پایین دارند. [1] از سوی دیگر، قیمت PHEV ها به خاطر سیستم ذخیره سازی انرژی در باتری آنها همچنان بالاتر از خودروهای متداول است…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Plug-in hybrid electric vehicles
Artificial Immune Systems
Rechargin

ثبت سفارش جدید