Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " استفاده از مسیر تدوین به تحقیق در یک مسئله ی حسابداری پیچیده: مورد اختلال در حسن نیت در موسسه جکسون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از مسیر تدوین به تحقیق در یک مسئله ی حسابداری پیچیده: مورد اختلال در حسن نیت در موسسه جکسون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Thought Leaders in Accounting
سال انتشار
2015
کد محصول
1005250
تعداد صفحات انگليسی
27
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
447 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مورد برای کمک به دانشجویان در زمینه مهارت های استفاده از استانداردهای تدوین شده حسابداری (تدوین یا ASC) هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) طراحی شده است. همچنین آن به ارتقای توانایی دانش آموز برای آنالیز و جایگزین های توصیه شده برای یک مسئله پیچیده حسابداری، اختلال حسن نیت کمک می کند. ایم مورد می تواند در کلاسهای حسابداری کارشناسی یا کارشناسی ارشد در پروژه های فردی یا گروهی استفاده شود. آزمون ها با استفاده از موضوعات انسانی شرح داده شده در مقاله به وسیله هیئت نظارت بر استفاده از موضوعات انسانی در تحقیقات دانشگاهی تایید شد.

1-مقدمه

ضرورت ها برای ارزیابی ارزش گذاری حسن نیت در 15 سال گذشته با توجه به ارزیابی های محلی پیش از آزمون حسن نیت دو مرحله ای تغییر کرده است. علاوه بر این ارزش گذاری حسن نیت نیازمند داوری منصفانه و بنابراین مقالاتی ست که راهمنای اجرای مناسبی باشد. استانداردهای مربوط به حسن نیت و موارد مربوطه به دانشجویان فرصت می دهد که 1) درک بهتری از مطالب آموخته ازکتابهای درسی داشته باشند، 2) به مهارت های تحقیقاتی خود شکلی بدهند و 3) قضاوت ها را در یک سناریوی مربوطه پیش ببرند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



FASB Codification
goodwill impairment

ثبت سفارش جدید