Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " روش ترجیحی مصرف کننده برای پرداخت :یک تحلیل بخشی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش ترجیحی مصرف کننده برای پرداخت :یک تحلیل بخشی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Bank Marketing
سال انتشار
2003
کد محصول
1005505
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
298 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Three distinct groups of banking customers in New Zealand are identified on the basis of their preferences for different payment methods. These are profiled in terms of membership of wider lifestyle groupings, as well as their demographic and socio‐economic characteristics, and other financial behaviours. The results demonstrate how psychological profiling can help in understanding consumers’ banking behaviour and preferences in the wider context of their lifestyle, as well as suggesting strategic directions banks can adopt

چکیده

در نیوزیلند سه گروه مشخص از مشتریان بانکی وجود دارد که برمبنای ترجیحات آنها در استفاده از روش پر داخت شناسایی می شوند. این مشتریان از نظر عضویت در یک سبک زندگی گروهی وسیع و نیز از نظر ویژگی های جمعیتی، اقتصادی اجتماعی و سایر رفتار های مالی گروه بندی می شوند. نتایج نشان می دهد که چگونه گروه بندی روانشناختی می تواند در درک رفتار مشتریان بانک و ترجیحات مربوط به سبک زندگی انها و نیز در بکارگیری نوع استراتژی بانک کمک کند.

1-مقدمه

یکی از روش های کلیدی که از طریق آن بانکداری خرد در 30 سال اخیر تغییر یافته است و به ویژه در دهه گذشته، طیف گزینه هایی است که برای مشتریان انتقال و پرداخت پول در دسترس شده است. در اوایل دهه 1970 دسترسی گسترده ای به کارت های اعتباری دیده می شود (به ویژه ویزا و مستر کارت) که شاید بزرگترین اصلاح در این زمینه برای تامین و جانشیتنی گزینه های قبلی پول نقد، چک، و سفارشات پولی به حسب می آید. از آن به بعد  تعداد زیادی از روش های دیگر که به صورت گسترده بکار گرفته شد شامل شکل های مختلف بدهی های مستقیم، کارت های خرده فروشی ها، کارت های پرداخت خودکار (برای مثال سوئیچ یا EETPOS) و روش های اخیر بانکداری از راه دور و اینترنت بانک، است. توسعه و توزیع این روش های جدید انتقال و پرداخت پول تغییرات زیادی را برای تمام ماهیت رفتار مشتری به همراه آورد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید