Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " پرسش اساسی پژوهش AIS: سنجش، پردازش اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده و گزارش دهی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پرسش اساسی پژوهش AIS: سنجش، پردازش اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده و گزارش دهی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
American Accounting Association
سال انتشار
2014
کد محصول
1005526
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
426 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



1-مقدمه و پرسش اساسی

باسو (2008) در مورد "پرسش های اساسی بدون پاسخ در زمینه حسابداری"، که متعاقبا به صورت مجموعه ای از شش تفسیر در زمینه افق حسابداری منتشر گردید، کرسی ای به دست آورد. در چنان فضایی و به دلیل آهنگ بی سابقه تغییرات فناوری، سرمقاله ی موجود پرسش هایی را در ارتباط با موضوعات تحلیلی و فناوری اطلاعات را شکل می دهد. در مقالات پیشین، مجموعه ای از موضوعات نوظهور مورد بحث است: (1) مفهوم حوزه AIS در عصر تغییرات سریع و تکامل تدریجی، (2) نقش استانداردهای حسابداری مالی در دنیای مبتنی بر پایگاه داده، (3) پتانسیل رسمی سازی استانداردها که به موجب آن بخش های نرم افزاری و سخت افزاری هوشمند قادر به کار بیشتری می باشند و (4) فرصت های نوظهور ارائه شده به وسیله مفاهیم مرتبط بالقوه حسابداری و حسابرسی. این مقاله به پرسش اصلی می پردازد که به طور اساسی و بنیادین قادر به تغییر اصول حسابداری می باشد. حسابداری حوزه ای از داده، پردازش اطلاعات، سنجش، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی است. متاسفانه، به جای تصریح مجدد مسائل و مهندسی مجدد فرآیندها به کمک فرآیندها و قابلیت های جدید، فناوری اطلاعات اغلب به طور ساده ای در فرآیندهای دستی و متدولوژی های موجود مورد استفاده قرار گرفته است. این مقاله به بررسی و توضیح پرسش اساسی ذیل می پردازد که حاصل ویژگی های پنج گانه مزبور در حسابداری می باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Context of the AIS field
Financial accounting standards
Formalization of standards
Accounting

ثبت سفارش جدید