Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تخصیص تلفات انتقال بر مبنای شار جریان خطوط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تخصیص تلفات انتقال بر مبنای شار جریان خطوط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Applied Power Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1005743
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
358 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In this paper, the transmission loss allocation problem has been studied and a new method for loss allocation in pool electricity markets has been proposed. To do that, at first using a transmission line loss equations respect to bus injected currents, the share of each bus from the mentioned transmission line losses has been determined. Then, this method has been applied to the total network transmission lines and the share of each bus from the total losses has been acquired. The proposed method is based on the main network relations and no any simplifying suppose has been used. Finally, the proposed method is studied on a typical network

چکیده

در این مقاله، مسئله تخصیص تلفات انتقال مطالعه شده است و متد جدیدی برای تخصیص تلفات در بازارهای برق حوضچه ای ارائه شده است. بدین منظور، ابتدا با استفاده از معادلات تلفات خط انتقال نسبت به جریان های تزریقی باس، سهم هر باس از تلفات خط انتقال یاد شده تعیین می شود. سپس این متد به کل خطوط انتقال شبکه اعمال می شود و سهم هر باس از تلفات کل بدست می آید. متد ارائه شده بر اساس روابط اصلی شبکه است و هیچ فرض ساده کننده ای در نظر گرفته نشده است. در نهایت، متد ارائه شده بر روی یک شبکه خاص بررسی می شود.

1-مقدمه

در سیستم های قدرت، همواره درصدی از توان ارسالی به دلایل مختلف هدر می رود. مهم ترین بخش این تلفات ناشی از شار جریان در مقاومت اهمی در خطوط انتقال است. در سیستم های قدرت رایج با ساختار یکنواخت، هزینه کل تلفات به سایر هزینه های تولید و ارسال اضافه می شود و شامل هزینه کل عملکرد شبکه است. اما در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده، هر مولفه از سیستم دارای شخصیت منحصربفرد می باشد، و در نتیجه از لحاظ هزینه و درآمد مستقل است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید