Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " سیستم کنترل آبیاری با استفاده از سیستم های جاسازی شده گسترده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم کنترل آبیاری با استفاده از سیستم های جاسازی شده گسترده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Contemporary Computing and Informatics
سال انتشار
2014
کد محصول
1005816
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
658 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Technology adoption in agricultural field can improve productivity and quality of crop with less effort of farmer. Distributed Embedded System (DES) helps farmers to create suitable environment for harvesting even in unstable natural weather conditions. Distributed embedded system measures and control efficiently different parameters like water availability, emperature, humidity etc…which are necessary in crop development cycle. Soil quality and crop development depends on water irrigation method. In this paper controller Area Network (CAN) communication has been proposed in order to handle communication between distributed nodes for irrigation system

چکیده

کاربرد فناوری در حوزه کشاورزی می تواند موجب ارتقای بهره وری و کیفیت محصولات کشاورزی، ضمن کاهش زحمات وارده به کشاورز شود. سیستم جاسازی شده گسترده (DES) به کشاورزان کمک می کند تا حتی در شرایط آب و هوایی طبیعی نامساعد، محیط مناسبی برای برداشت محصول فراهم نمایند. سیستم جاسازی شده گسترده، به شکلی موثر نسبت به سنجش و کنترل پارامترهای مختلفی همچون میزان آب موجود، دما، رطوبت و امثالهم اقدام می کند که در چرخه های رشد محصول، ضروری بشمار می روند. کیفیت خاک و رشد محصول به روش آبیاری بستگی دارد. در این مقاله، کاربرد ارتباطات شبکه کنترل محلی (CAN) به منظور برقراری ارتباط بین نودهای توزیع شده سیستم آبیاری ارائه شده است.

1- مقدمه

یکی از نیازهای اساسی بشر برای بقا و همچنین بخش عمده ای از مواد خام مورد استفاده در صنایع را محصولات کشاورزی تشکیل می دهند [6]. با افزایش جمعیت جهان، نیاز به غذا نیز افزایش می یابد. به منظور تأمین همه این نیازها، لازم است که روش های سنتی کشاورزی اصلاح شوند تا بهره وری در حوزه کشاورزی ارتقا پیدا کند [4]. با استفاده از فناوری های جدید در حوزه کشاورزی، می توان تولید و کیفیت را به میزان چشمگیری افزایش داد. این مسئله به نوبه خود موجب کاهش هزینه تولید از لحاظ نیروی انسانی و سایر منابع انرژی مورد نیاز می شود [4]. محصولات کشاورزی تا حد زیادی به برنامه زمانبندی دما، آبیاری و مواردی از این دست بستگی دارند که عمدتاً وابسته به شرایط آب و هوایی هستند [3]. با توجه به آخرین پیشرفتهای فناوری، رصد شرایط آب و هوایی و زمان بندی بر اساس آن نیز ممکن می نماید [4 و 3]. بهبود محصولات کشاورزی نهایتاً موجب رشد اقتصادی بهتر کشور می شود [2 و 6]. بویژه محصولات کشاورزی نیازمند برنامه ریزی زمانی منحصر بفردی برای تأمین نیازهای آفت کُش، کود و آبیاری در دماها و رطوبت های مختلف هستند [1، 2، 4]. با اندازه گیری رطوبت، دما، میزان آفت کش ها و کودهای موجود در خاک، می توان برنامه زمانی بهنری برای آبیاری تهیه نمود تا میزان آفت کش ها و کود موجود در خاک را کنترل کرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Distributed Embedded System
Controller Area Networ
irrigation system

ثبت سفارش جدید