Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدیریت دانش در عصر پردازش ابری و وب 2.0: تجربه قدرت نوآوری های برانداز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت دانش در عصر پردازش ابری و وب 2.0: تجربه قدرت نوآوری های برانداز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1005865
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
278 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Organizations, of all types, live in an increasingly dynamic world. Much of this dynamism is generated by developments or innovations in technology, especially information and communication technology (ICT). Some organizations take advantage of this dynamism and create new products and business models and thrive. Others ignore it or take a long time trying to adapt to it and struggle, often with negative consequences. Some of these innovations, to use the terminology of Christensen, are of a “disruptive” nature such as the telephone, the Web and recently cloud computing. This paper explores the innovation phenomenon of cloud computing and Web 2.0 and specifically examines their impact on organizational knowledge

چکیده

انواع مختلف سازمان ها، در جهان به طور فزاینده ای پویا زندگی می کنند. بخش عمده ای از این پویایی از تحولات و نوآوری در فن آوری، به ویژه فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ایجاد می شود. بعضی از سازمان ها از امتیازات این پویایی استفاده می کنند و محصولات و مدل های جدید کسب و کار ایجاد می کنند و پیشرفت می کنند. دیگران آن را نادیده می گیرند و یا زمان طولانی در تلاش برای انطباق با آن هستند و، اغلب با عواقب منفی آن مواجه می شوند. برخی از این نوآوری ها، با استفاده از اصطلاحات کریستنسن، طبیعت «برانداز» دارند از قبیل تلفن، وب و به تازگی پردازش ابری. این مقاله به بررسی پدیده نوآوری پردازش ابری و وب 2.0 می­پردازد و به طور خاص تاثیر آنها را بر دانش سازمانی بررسی می کند.

1-مقدمه

استفاده بیشتر از دانش همواره جام مقدس سازمان است. برخی از این سازمان ها روش های خود را برای رسیدن به این هدف طراحی میکنند و بعضی دیگر به منظور استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی در فناوری اطلاعات (IT)به کارشناسانی که دارای ابزار (اغلب تکنولوژیکی) هستند متوسل میشوند. گزینه دوم اغلب نیازمند تعهدات زیادی است و معمولا توسط سازمان های بزرگ که دارای ابزارهای اقتصادی برای سازگاری با پیامدهای منابع خود هستند به کار گرفته می­شود....



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Knowledge management (KM)
Online social networking
Web 2.0
Cloud computing

ثبت سفارش جدید