Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک الگوریتم جستجوی تابو (Tabu) برای مسئله ی قیمت گذاری شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم جستجوی تابو (Tabu) برای مسئله ی قیمت گذاری شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers & Operations Research
سال انتشار
2012
کد محصول
1006051
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this paper, we propose an efficient Tabu Search procedure for solving the NP-hard network pricing problem. By exploiting the problem's features, the algorithm allows the near-optimal solution of problem instances that are out of reach of exact combinatorial methods

چکیده

در این مقاله، ما یک فرآیند جستجوی Tabu کارا برای حل مسئله­ ی قیمت گذاری شبکه­ی NP-سخت ارائه می­کنیم. با کشف ویژگی های مسئله، الگوریتم راه­ حل نزدیک به بهینه­ ی نمونه مسائل را ارائه می کند که خارج از دسترس روش ­های ترکیبی است.

1-مقدمه

در این مقاله ما راه حل عددی مسئله­ ی قیمت گذاری شبکه (NPP) معرفی شده توسط لابی و همکارانش [12] را بررسی می کنیم که شامل دو تصمیم گیری است که به صورت غیر مشترک و با روشی ترتیبی عمل می کنند. در این زمینه یک اپراتور (سرپرست) در زیرمجموعه ای از کمان های یک شبکه­ ی انتقال (حمل و نقل) غیر متراکم قیمت گذاری ها را انجام می دهد، و هدفش از اینکار ماکزیمم کردن درآمد است، و به صورت واضح واکنش های کاربران مینیمم کننده­ ی هزینه (پیرو) را بررسی می کند. برای قیمت­ های ثابت، جریان­ های کاربر با توجه به هزینه­ ی عمومی شده، مجموع هزینه­ های اصلی و قیمت ها، به کوتاه­ترین مسیرها تخصیص داده می شوند. وقتی اتصال مابین کوتاه­ترین مسیرها برقرار شود، مسیرهای انتخاب شده مسیرهایی هستند که بالاترین درآمد را برای سرپرست داشته باشند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Tabu Search
Pricing problem on network
Combinatorial optimization

ثبت سفارش جدید