Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " ناپالم به عنوان یک منبع انرژی: مطالعه ی توزیع وزن مولکولی پلی استایرن در ناپالم و کاربرد آن در سوخت های تقطیر میانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ناپالم به عنوان یک منبع انرژی: مطالعه ی توزیع وزن مولکولی پلی استایرن در ناپالم و کاربرد آن در سوخت های تقطیر میانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Hazardous Materials
سال انتشار
1999
کد محصول
1006066
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
437 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The large quantity of napalm that is currently being treated as hazardous waste represents a viable energy resource that is too valuable to waste. However, there are significant problems to be overcome before this material can be used as an energy source. The scientific and environmental problems include: the broad molecular weight distribution of polystyrene, solubility and compatibility in a fuel matrix, methods to ensure complete combustion, high benzene concentration, low flash point due to the presence of gasoline, and safety in transportation and handling. In this paper, we present data on the molecular weight distribution of the polystyrene present in the napalm mixture, extraction of the gasoline and benzene from napalm, solubility of napalm in middle distillate fuels, simulated burner characteristics of napalm fuel mixtures, and accelerated storage stability studies of napalm fuel mixtures

چکیده

مقدار زیادی از ناپالم هم اکنون به عنوان زباله های خطرناک نمایانگر منبع انرژی ماندگاری می باشند که بسیار با ارزش تر از آنند که به هدر روند. با این حال؛ مشکلات قابل توجهی در استفاده از این مواد به عنوان منبع انرژی وجود دارد که بایستی حل شود. مسایل علمی و محیطی شامل: توزیع وزن مولکولی گسترده ی پلی استایرن، حلالیت و سازگازی در ماتریس سوخت، روش های تضمین احتراق کامل، غلظت بنزن بالا، نقطه ی اشتعال پایین به دلیل وجود بنزین، و ایمنی در انتقال و نگه داری، از جمله این موارد می باشد. در این مقاله، داده هایی را در رابطه به توزیع وزن مولکولی پلی استایرن موجود در ترکیب ناپالم، استخراج بنزین و بنزن از ناپالم، حلالیت ناپالم در سوخت های تقطیر میانی، مشخصه های برنر شبیه سازی شده ی مخلوط سوخت ناپالم، و مطالعات پایداری ذخیره سازی سوخت ناپالم را ارائه خواهیم داد.

1-مقدمه

بیش از 3.4 میلیون گالن از ناپالم در واحد های ذخیره سازی نظامی گوناگون در آمریکا وجود دارد. سرنوشت این ماده هم اکنون مورد سوال می باشد. پیشنهادات زیادی همچون دفع آن به عنوان ماده ی خطرناک، جداسازی شیمیایی به مواد سازنده، سوزاندن و استفاده ی صنعتی عنوان شده است. ترکیب شیمیایی وزنی ناپالم، 20% بنزن، 43% پلی استایرن و 37%، بنزین می باشد. غلظت بالای بنزن و نقطه ی اشتعال پایین بنزین در ناپالم، مسائل زیست محیطی را در رابطه با استفاده ی مستقیم از انرژی این مخلوط، به وجود می آورد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Napalm
Middle distillate fuel
Gasoline
Benzene
Polystyrene

ثبت سفارش جدید