Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ارتقاء سيستم‌هاي اندازه‌گيري عملكرد پويا از طريق يكپارچگي سيستم‌هاي اطلاعاتي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتقاء سيستم‌هاي اندازه‌گيري عملكرد پويا از طريق يكپارچگي سيستم‌هاي اطلاعاتي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
36th annual congress european accounting association
سال انتشار
2013
کد محصول
1006121
تعداد صفحات انگليسی
26
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
304 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چكيده
اين مقاله با بررسي اينكه چگونه سطح يكپارچگي سيستم‌هاي اطلاعاتي (IS) شركتي بر روي ميزان پويايي در PMS از طريق كيفيت اطلاعات تأثير مي‌گذارد، به تحقيقات معاصر در خصوص سيستم‌هاي اندازه‌گيري عملكرد پويا (DPMS) كمك مي‌كند. داده‌ها از طريق پرسشنامه تحقيق جمع‌آوري شده كه در ميان كاركنان مالي ارشد( CFOها) و كنترل‌كننده توزيع شده است. نتايج آزمون كوچكترين مربعات جزئي (PLS) (111=n)، تأييديه معني‌داري براي توضيح تقريباً 33 درصد واريانس در DPMS مدل پيشنهادي، ارائه مي‌كند. اين نتايج نشان مي‌دهند كه سطح بالاتر يكپارچگي داده‌ها و يكپارچگي شبكه‌هاي ارتباطي، به طور مثبت و معني‌داري به كيفيت اطلاعات كمك مي‌كنند كه آن هم به نوبه خود به طور معني‌داري بر روي ميزان DPMS تأثير خواهد گذاشت. اما اين نتايج، تنها تأثيرات مستقيم بُعد انعطاف‌پذيري بر روي يكپارچگي شبكه‌هاي ارتباطي در DPMS را نشان مي‌دهند. مفاهيم اين نتايج و همچنين تحقيقاتي آتي مورد بحث قرار خواهد گرفت.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




performance measurement
dynamism
information systems

ثبت سفارش جدید