Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " شاخص ها و متریک های پیچیدگی برای مدلهای فرایند تجاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شاخص ها و متریک های پیچیدگی برای مدلهای فرایند تجاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
9th international conference on business information systems
سال انتشار
2006
کد محصول
1006461
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
229 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Business process models, often modeled using graphical languages like UML, serve as a base for communication between the stake- holders in the software development process. To fulfill this purpose, they should be easy to understand and easy to maintain. For this reason, it is useful to have measures that can give us some information about understandability and maintainability of a business process model. Such measures should tell us whether the model has an appropriate size, is clearly structured, easy to comprehend and partitioned into modules in a sensible way. This paper discusses how existing research results on the complexity of software can be extended in order to analyze the complexity of business process models

چکیده

غالبا مدلهای فرایند تجاری با استفاده از زبانهای گرافیکی نظیر UML که اساسی برای ارتباطات میان سهامداران موجود در پروسه ایجاد و توسعه نرم افزار است مدلسازی می شوند . برای تحقق چنین هدفی آنان باید به اسانی موضوع را درک کننده و به اسانی قابلیت حفظ و نگهداری را داشته باشد . بنابراین با توجه به مورد ذکر شده ، داشتن معیاری که بتواند اطلاعاتی که درباره قابل فهم بودن و قابل حفظ بودن یک مدل فرایند تجاری را به ما بدهد ، مفید خواهد بود . چنین معیارهایی باید بگوید که ایا مدل از اندازه مناسبی برخوردار است ، به خوبی ساختار بندی شده است ، به اسانی قابل درک است و به صورت یک روش سازمان دهی شده پارتیشن بندی شده است یا خیر .  این مقاله به تشریح چگونگی اثر گذاری نتایج حاصل از پژوهشهای موجود بر روی پیچیدگی نرم افزاری می پردازد که می تواند برای تحلیل پیچیدگی مدلهای فرایند تجاری توسعه داده شوند .

1-مقدمه

یکی از اهداف ایجاد مدلهای فرایند تجاری (BPM ) پشتیبانی از روابط و ارتباطات میان سهامداران در پروسه ایجاد و توسعه نرم افزار ( متخصصان حوزه ، تحلیل گران پروسه های تجاری ، توسعه دهندگان نرم افزار ) است . به منظور تحقق این هدف ، مدلها باید به آسانی درک و حفظ شوند . اگر بخواهیم مدلهایی ایجاد کنیم که به راحتی قابل درک باشند ، در ابتدا مفهوم قابلیت درک آسان را توضیح دهیم .ما علاقه مند به شاخص های پیچیدگی هستیم یعنی معیارهایی که می توانند در مورد سخت یا راحت بودن درک مدل به ما اطلاعاتی را بدهند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Business Process

ثبت سفارش جدید