Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " علامت تجاری خرده فروش برای ارتقای فروش به مصرف کننده. توسعه عمده در بازاریابی غذا؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
علامت تجاری خرده فروش برای ارتقای فروش به مصرف کننده. توسعه عمده در بازاریابی غذا؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Appetite
سال انتشار
2012
کد محصول
1006501
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract
 

This article examines retailer branding of consumer price promotions. It discusses the mechanics of price promotions, consumers’ reactions to them and the benefits that accrue to those that use them. It describes how large food retailers can now deploy branded price promotion systems that are fundamentally different to ‘traditional’ price promotions in both their mechanics and their effects on consumer decision processes. The article describes a field experiment that compared the performance of a food retailer’s branded price promotion system with that of a generic (manufacturer) price promotion. The research involved three experiments that covered two food categories (sliced bread and margarine) and two levels of discount (10% and 20%). The results indicate that food retailers are able to attach powerful brands to their price promotion systems, and these brand heuristics can significantly increase consumer purchase intent relative to an equivalent generic/manufacturer promotion. This incremental heuristic effect was stable in both categories and for both levels of price discount studied. These results are consistent with the predictions of alternative, non-cognitive and heuristic based models of food consumer choice that have been published recently in ‘Appetite

چکیده

این مقاله نقش علامت تجاری برای ارتقای قیمت برای مصرف کننده را مورد بررسی قرار می دهد. مقاله حاضر در مورد مکانیزم افزایش قیمت، واکنش های مشتری به آنها و مزایایی که برای اشخاصی که از این موارد استفاده می کنند، بحث می کند. همچنین توضیح می دهد که چگونه خرده فروش های بزرگ غذا اکنون می توانند از سیستم های ارتقاء قیمت استاندار که اساساً با ارتقاء قیمت «سنتی» از نظر مکانیزم و اثرات بر فرآیندهای تصمیم گیری مصرف کننده، بسیار متفاوت است، استفاده کنند. این مقاله یک تحقیق میدانی را توضیح می دهد که عملکرد یک سیستم ارتقاء قیمت استاندارد خرده فروشی غذا با عملکرد یک ارتقاء قیمت عام (تولید کننده)، را مقایسه کرده است. این پژوهش شامل سه آزمایش است که دو طبقه غذا (نام قاچ شده و مارگارین) و دو سطح تخفیف (10 و 20 درصد) را پوشش می دهند. نتایج نشان می دهند که خرده فروشان غذا قادر به اتصال برندهای پرقدرت به سیستم های ارتقاء قیمت آنها می باشد و این ابتکارهای برندی می توانند به میزان قابل توجهی قصد خرید مصرف کننده نسبت به ارتقاء ژنریک/تولید کننده معادل را افزایش دهند. این اثر افزایشی ابتکار در هر دو طبقه و هر دو سطح تخفیف قیمت مورد مطالعه ثابت و پایدار بود. این نتایج با تخمین های مدل های مختلف، غیرشناختی و ابتکاری از انتخاب مصرف کننده غذا که اخیراً در مجله «اپتیت (اشتها)» منتشر شده اند، استوار هستند.

1-مقدمه

تحقیق آزمایشی توضیح داده شده در این مقاله در دوندین، نیوزیلیند در اواخر 2010 انجام شد. هدف این تحقیق مشخص کردن این است که آیا یک خرده فروش می تواند از کنترل محیط طبقه خرده فروشی خود برای سیستم ارتقاء قیمت یک برند، استفاده کند یا خیر. اگر چنین برندی بتواند با موفقیت توسط یک خرده فروش روانه بازار شود، آنگاه مالکیت معنوی مرتبط با آن به آنها اجازه می دهد یک سطح قابل توجه از کنترل بر ارتقاء قیمت در محیط خرده فروشی را حاصل کنند. از آنجایی که ارتقاء قیمت نشان دهنده بیشتر بودجه بازاریابی منفرد یک صنعت با دوبرابر مخارج نسبت به بازاریابی است که در تحلیل اخیر گزارش شده است، تایید توسعه موفق هرکدام از چنین برندهای خرده فروشی تاثیر تجاری عمیقی برای یک صنعت به عنوان یک کل خواهد داشت...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید