Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " پیش بینی سودآوری عملیاتی با تجزیه و تحلیل دوپانت -شواهد بیشتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیش بینی سودآوری عملیاتی با تجزیه و تحلیل دوپانت -شواهد بیشتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Review of Accounting and Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1006615
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
450 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف - هدف از این مطالعه بررسی مجدد رابطه بین تغییرات در حاشیه سود (ΔPM) و تغییرات در بازگشت به دارایی ­های خالص عملیاتی (ΔRNOA) توسط پارتیشن­ بندی در جهت تغییر در PM است. تجزیه و تحلیل دوپانت ابزاری برای تفکیک بازگشت یک شرکت در دارایی ­های خالص عملیاتی (RNOA) به اجزای گردش دارایی (ATO) و حاشیه سود (PM) برای به دست آوردن بینش­ هایی به محرک­های اساسی سودآوری عملیاتی را فراهم می­کند. تحقیقات قبلی نشان می­دهند که تغییرات در ATO در مورد تغییرات یک سال پیش رو در RNOA آموزنده هستند، در حالی که تغییرات در PM نیستند.

طراحی/متدولوژی/رویکرد - همگام با تحقیقات قبلی، تجزیه و تحلیل رگرسیون به منظور توسعه یک مدل پیش­بینی کننده برای تغییرات یک سال پیش رو در RNOA استفاده شده است. نتایج بر اساس برآوردهای پارامتر درون نمونه­ای برای بررسی دقت پیش­بینی­ های خارج از نمونه تصریحات مدل جایگزین استفاده شده­اند.

یافته ­ها - نتایج با بهبود پیش­بینی قابل توجه ناشی از در نظر گرفتن تاثیر بر RNOA آینده جهت ΔPM سازگار می­باشد.

اصالت/ارزش - مطالعه با ارائه راهنمایی بیشتر در مورد نحوه­ای که اطلاعات صورت مالی را می­توان برای بهبود پیش­بینی عملکرد شرکت مورد استفاده قرار داد به ادبیات موضوع در مورد تعیین­ کنندگان نسبت ­های سودآوری کمک می­کند. 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید. 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Financial statement analysis
Return on assets
DuPont decomposition

ثبت سفارش جدید