Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بازاریابی عصبی: امید و ترویج تصویربرداری عصبی در کسب و کار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازاریابی عصبی: امید و ترویج تصویربرداری عصبی در کسب و کار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nature Reviews Neuroscience
سال انتشار
2010
کد محصول
1006617
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
457 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The application of neuroimaging methods to product marketing — neuromarketing — has recently gained considerable popularity. We propose that there are two main reasons for this trend. First, the possibility that neuroimaging will become cheaper and faster than other marketing methods; and second, the hope that neuroimaging will provide marketers with information that is not obtainable through conventional marketing methods. Although neuroimaging is unlikely to be cheaper than other tools in the near future, there is growing evidence that it may provide hidden information about the consumer experience. The most promising application of neuroimaging methods to marketing may come before a product is even released — when it is just an idea being developed

چکیده

کاربرد روش ­های تصویربرداری عصبی در بازاریابی محصول – بازاریابی عصبی- اخیرا محبوبیت قابل توجهی بدست آورده است. از نظر ما دو دلیل اصلی برای این روند وجود دارد. اول، امکان ارزان­تر و سریع­تر شدن تصویربرداری عصبی نسبت به سایر روش­ های بازاریابی؛ و دوم، امید به اینکه تصویربرداری عصبی اطلاعاتی را به بازاریابان ارائه خواهد کرد که از طریق روش­های بازاریابی معمولی قابل دست­یابی نیست. هر چند این احتمال وجود ندارد که در آینده­ای نزدیک تصویربرداری عصبی نسبت به ابزارهای دیگر ارزان­تر شود، شواهد روبه رشدی مبنی بر اینکه این روش می­تواند اطلاعات مخفی در مورد تجربه مشتری ارائه دهد وجود دارند. امیدوار کننده ­ترین کاربرد روش­های تصویربرداری عصبی در بازاریابی ممکن است حتی قبل از آزادسازی محصول به میان آید – زمانی که تنها یک ایده در حال توسعه است.

1-مقدمه

با وجود بسیاری از باورهای رایج در مورد ماهیت ذاتا شیطانی بازاریابی، هدف اصلی از بازاریابی کمک به محصول برای تطابق با مردم است. بازاریابی اهداف دوگانه هدایت طراحی و ارائه محصولات را طوری که آنها با ترجیحات مصرف کننده سازگارتر باشند و روند انتخاب را برای مصرف کننده تسهیل کند دنبال می­کند. بازاریابان به این اهداف با ارائه اطلاعاتی به طراحان محصول در مورد آنچه که مصرف کنندگان برای آن ارزش قائلند و می­خواهند قبل از اینکه محصول ایجاد شود دست پیدا می­کنند. پس از اینکه یک محصول در بازار پدیدار شد، بازاریابان برای به حداکثر رساندن فروش از طریق هدایت منو پیشنهادات، انتخاب، قیمت­گذاری، تبلیغات و ترویج تلاش می­کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Neuromarketing

ثبت سفارش جدید