Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک شِمای مدیریت کلید بهبودیافته، بر مبنای مکانیسم پیش توزیع کلید تصادفی برای شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک شِمای مدیریت کلید بهبودیافته، بر مبنای مکانیسم پیش توزیع کلید تصادفی برای شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Future Information Technology
سال انتشار
2014
کد محصول
1006730
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
590 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

We talked about the problem of the tradeoff between network connectivity and security for traditional random key pre-distributions in WSNs. An enhanced key management scheme based on random key pre-distribution was proposed to improve the connectivity rate between the adjacent sensor nodes and ensure the security of session key generation. Analysis and performance comparisons showed that the proposed scheme enhanced the probability of establishing secure connection between adjacent node pairs at the less consumption of communications without compromising security

چکیده

در این مقاله، مباحثی را در خصوص مسئله‌ی موازنه و سبک‌ سنگینی در بین ارتباط و امنیت شبکه در مکانیسم معمول پیش توزیع کلید تصادفی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم مطرح ساخته­ ایم. در این مقاله، یک شِمای مدیریت کلید بهبودیافته و مبتنی بر پیش توزیع کلید تصادفی را برای بهبود نرخ ارتباط بین گره‌های حسگر مجاور و تضمین امنیت در ایجاد کلید جلسه ارائه داده‌ایم. تجزیه‌وتحلیل‌ها و مقایسه‌هایی که بر روی کارائی شِمای پیشنهادی صورت گرفته است نشان می‌دهد که شِمای پیشنهادی می‌تواند احتمال ایجاد یک اتصال ایمن بین زوج گره‌های مجاور را با مصرف کم پهنای باند ارتباطی و عدم نقض امنیت تضمین سازد.

1-مقدمه

در حال حاضر، از مکانیسم کلید پیش اشتراکی، که یکی از ساده‌ترین مکانیسم‌های مدیریت کلید می‌باشد در سطح گسترده‌ای در شبکه‌های حسگر بی‌سیم استفاده می‌شود. آقای هاربیت جی و همکارانش [1] فرض را بر آن گذاشته‌اند که گره‌های حسگر را نمی‌توان در یک بازه‌ی زمانی کوتاه و در زمانی که گره‌ها مورد توسعه و گسترش قرار گرفته­ اند مورد دستگیری قرار داد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Wireless Sensor Networks
Security
Key Management

ثبت سفارش جدید