Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل یکپارچگی شبکه پس از وقوع اتفاقات غیرمنتظره در سیستم قدرت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل یکپارچگی شبکه پس از وقوع اتفاقات غیرمنتظره در سیستم قدرت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2002
کد محصول
1006835
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
100 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 
Abstract

An emergency strategy for dealing with multiple contingencies that can lead to system voltage instability has been incorporated into a program for studying post-disturbance power system dynamic events. Pattern recognition allows simple logic for a practical and reliable means of safeguarding the grid and offering a means for preventing the multimillion dollar collapses that befall worldwide interconnected systems. The proposed automatic arrangement only needs low cost measures and is able to adapt to multiple contingencies. The timely responses to emergencies would allow higher power flows on lines constrained for system voltage stability as well as raising security levels by taking advantage of the initial system resilience without need for its costly augmentation

چکیده

استراتژی مهمی برای مقابله با پیشامدهای چندتائی منجرشونده به ناپایداری ولتاژ در یک برنامه برای مطالعات پیش از وقوع اغتشاشات دینامیک سیستم قدرت ارائه شده است. تشخیص الگو لاجیک ساده ای را برای تجهیزات مطمئن و عملیِ ایمنی شبکه ممکن می سازد و ابزاری را برای جلوگیری از هدررفتن میلیون ها دلار فراهم می‌آورد که در بسیاری از سیستم های به هم متصل جهانی از آن استفاده می کنند. پیکره بندی اتوماتیک پیشنهادی فقط به اندازه گیری های هزینه پایین نیاز دارند و قادر به تطبیق با پیشامدهای چندتائی می‌باشند. پاسخ‌های به موقع به اتفاقات غیرمنتظره، فلوهای توانی بالاتری را در خطوط محدود شده به پایداری ولتاژ سیستم ممکن می سازند؛ همچنین سطوح امنیتی سیستم با بهره گیری از مقاومت اولیه سیستم بدون نیاز به تقویت هزینه بر افزایش می یابد.

1-مقدمه

سیستم های قدرت با سیستم های کنترل اتوماتیک و حفاظت برای تضمین پاسخ های به موقع و سریع به تعداد زیادی از اتفاقاتی که مدام در سیستم قدرت روی می دهند، تکمیل می شوند. اما برای اغتشاشات نابهنگام شدیدتر، هیچ پشتبانی اتوماتیکی صورت نمی گیرد و پاسخ های دستی اپراتورها برای مقابله سریع دربرابر اغتشاشات اکثراً ناموفق می ماند. در صنعت برق سرمایه گذاری ها و تلاش هایی برای تضمین این که سیستم قدرت در برابر اغتشاشات شدید در پریودهای با تقاضای بالا به کار خود ادامه دهد صورت پذیرفته است. با این وجود، سیستم های قدرت به هم پیوسته در سراسر دنیا در معرض خاموشی های طولانی و گسترده هستند، به عنوان مثال می توان به خاموشی آمریکای شمالی در 2 جولای 1996 و 10 آگوست 1996 اشاره کرد که میلیون‌ها مصرف کننده بی برق شده و میلیون ها دلار ضرر به جای گذاشت. پرهزینه ترین قطعی ها مربوط به قطعی های شبکه انتقال EHV می باشد که همواره چندین پیشامد را در پی داشته است و اتفاقاتی شدیدتر از ملاحظات طراحی روی می دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




multiple contingencies
system collapse

ثبت سفارش جدید