Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " استفاده از چسپ های اصلاح شده پلیمری در آسفالت جاده ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از چسپ های اصلاح شده پلیمری در آسفالت جاده ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Construction and Building Materials
سال انتشار
2007
کد محصول
1006922
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
229 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper is a review of research that has been conducted on polymer modified binders over the last three decades. Polymer modification of asphalt binders has increasingly become the norm in designing optimally performing pavements, particularly in the United States, Canada, Europe and Australia. Specific polymers that have been used include rubber, SBR, SBS and Elvaloy®. Specifications have been designed and pre-existing ones modified to capture the rheological properties of polymer modified binders. The elastic recovery test is good at determining the presence of polymers in an asphalt binder, but is less successful at predicting field performance of the pavement

چکیده

این مقاله مروری بر تحقیقاتی است که بر روی چسپ های اصلاح شده پلیمری در طول سه دهه گذشته انجام شده است. چسپ های اصلاح شده پلیمری آسفالت به طور روز افزون تبدیل به یک اصل قانونی در طراحی بهینه جاده ها و گذرگاه ها  به ویژه در ایالت متحده آمریکا، کانادا، اروپا و استرالیا شده است. پلیمرهای خاصی که به عنوان اصلاح کننده مورد استفاده قرار گرفته اند شامل لاستیک،  SBR، SBS و Elvaloy هستند. ویژگی هایی که طراحی شده اند و مواردی که از قبل وجود داشته برای دستیابی به خواص رئولوژیکی چسپ های اصلاح شده پلیمری بهبود یافته است. تست بازیابی الاستیک در تعیین وجود پلیمرها در چسپ آسفالت مناسب است اما در زمینه پیش بینی عملکرد آسفالت کمتر موفق بوده است.

1-مقدمه

افزودن پلیمر، زنجیره های تکرار شده از مولکول های کوچک، به آسفالت به منظور بهبود عملکرد آسفالت نشان داده شده است. پیاده روها با پلیمر اصلاح شده مقاومت بیشتری در مقابل شیار شدگی و ترک خوردگی حرارتی نشان می دهد وخسارت ناشی از فرسودگی، زدودگی و حساسیت به دما را کاهش می دهد. چسپ های اصلاح شده پلیمری با موفقیت در مکان های با تنش بالا مانند تقاطع خیابان های شلوغ، فرودگاه ها، ایستگاه خودرو های سنگین و میدان مسابقه استفاده شده اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Polymer modified binder
Asphalt
Binder specifications
Elastic recovery

ثبت سفارش جدید