Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " وضع خطی بهینه ی مالیات بر درآمد با آثار تعادل عمومی بر روی دستمزدها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
وضع خطی بهینه ی مالیات بر درآمد با آثار تعادل عمومی بر روی دستمزدها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Public Economics
سال انتشار
1982
کد محصول
1006934
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
575 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The paper argues that the endogeneity of wages may make a considerable difference to optimal linear tax rates. In this case there is not only the usual direct redistribution via the fiscal system but also the general equilibrium redistribution due to the change in wages. Depending on the elasticity of substitution of the production function and the labour supply elasticities these may be reinforcing or opposing. It is shown that the general equilibrium effect may plausibly outweigh the direct effect so that net redistribution to the lower paid involves a wage subsidy financed by a lump-sum tax

چکیده

در این مقاله گفته می شود که درون زا بودن دستمزدها تغییر قابل ملاحظه ای روی نرخ مالیات خطی بهینه ایجاد می کند.  در این مورد نه تنها باز توزیع مستقیم معمولی از طریق سیستم مالیاتی، بلکه  باز توزیع تعادل عمومی به دلیل تغییر در دستمزدها هم انجام می شود. بسته به الاستیسیته ی جانشینی تولید و عرضه ی نیروی کار، اینها ممکن است تقویت یا تضعیف شوند. نشان داده می شود که تاثیر تعادل عمومی به میزان زیادی بیشتر از تاثیر مستقیم است بطوریکه بازتوزیع خالص به پرداختی های کمتر نیازمند یارانه ی دستمزد تامین اعتبار شده توسط یک مالیات یکجا است.

1-مقدمه

در سال های اخیر محققان به وضع مالیات بر درآمد توجه زیادی داشته اند. Mirrlees (1971) مدلی برای بررسی انحراف در انتخاب بین کار و فراغت که پایه ی بسیاری از بحث ها بوده است، ارائه داد ( (Sheshinski  (1972), Atkinson (1973)، stern (1976) و Helpman  و  Sadka    در سال 1978 ). یکی از فرض های اصلی این روش این است که در آن فقط یک نوع کار وجود دارد؛ اختلاف در دستمزدها به دلیل اختلاف در میزان کاری است که در یک بازه ی زمانی مشخص ارائه می شود و به توانایی هر فرد بستگی دارد. این امر تضمین می کند که بازتوزیع فقط از طریق سیستم مالیاتی باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




endogeneity of wages
optimal linear tax rates
general equilibrium effects

ثبت سفارش جدید