Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ادغام سازمان مربوط به کاوش (بررسی)مشکلات یکپارچگی منابع انسانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ادغام سازمان مربوط به کاوش (بررسی)مشکلات یکپارچگی منابع انسانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Human Resource and Sustainability Studies
سال انتشار
2014
کد محصول
1006939
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
248 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Since the 20th century, enterprise merger frenzy has become a global trend, and merger of human resources integration is a crucial link. Acquisition is not only to the test of the system reform, but also of the enterprise culture inheritance, which carries forward the challenge. This paper will introduce human resource integration problems, based on the analysis of the present status of this international study, in the enterprise merger motivation and introduce the main items, on the basis of human resources in acquisition integration and the importance may face problems and solutions to carry on the analysis, based on the example analysis 

چکیده

از قرن بیستم تب ادغام شرکت ها به یک روند جهانی تبدیل شد و ادغام و یکپارچگی منابع انسانی یک رابط اساسی می باشد. مالکیت تنها برای آزمایش اصلاح سیستم نیست بلکه متعلق به وراثت فرهنگ سازمان که چالش ها را به جلو پیش می برد، نیز می باشد. این مقاله مسائل مربوط به ادغام منابع انسانی را بر اساس تحلیل های بیانیه کنونی این پژوهش بین اللملی معرفی خواهد کرد.

1-مقدمه

در انتهای قرن بیستم یکپارچگی عالم و جهانی سازی اقتصاد شدید و شدیدتر می شد، ادغام سازمان و مالکیت(کسب سود) به یک روند جهانی تبدیل شده بود. سازمان ها از طریق ادغام و مالکیت، خود بخود رشد کردند، اما ادغام و مالکیت اغلب سازمان ها سرانجام با شکست مواجه شد که باعث شد سازمان ها ی بیشتری به تدریج درک کنند که  ادغام و مالکیت تنها ترکیب (ادغام) منابع مالی و فیزیکی(مادی) نیست بلکه مرتبط با ادغام منابع انسانی نیز می باشد. برای ادغام منابع انسانی و هدف اصلی سازمان، کسب سود بطور خاصی مهم می باشد تا بتوانند بازارهای بیشتری را بدست آورند، و نیز ضمانت های قوی برای اجرای ادغام و مالکیت سازمان ارائه می کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید