Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی منابع طبيعی " با موضوع " آنالیز ساده کابرد انرژی و توسعه پایدار در چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز ساده کابرد انرژی و توسعه پایدار در چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Environmental Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1007030
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
303 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Currently, energy resources are becoming a key factor to ensure China's economic growth. They are also a reliable indicator of China's integrated national power as an industrial civilization. This paper reviews the current status of China's energy development, including coal, oil, and renewable energy sources, and analyzes existing problems in China's energy industry

چکیده

درحال حاضر، منابع انرژی به عامل مهمی در تضمین رشد اقتصادی چین تبدیل شده اند. این منابع همچنین شاخص معتبر قدرت ملی یکپارچه چین بعنوان یک تمدن صنعتی بحساب می آیند. این مقاله وضعیت کنونی توسعه انرژی چین ازجمله ذغالسنگ، نفت و منابع انرژی تجدید پذیر را مورد بررسی قرار می دهد، و مشکلات موجود در صنعت انرژی چین را مورد آنالیز قرار می دهد.

1-مقدمه

دولت چین، به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش ظرفیت برای توسعه انرژی پایدار، تصمیماتی را برای ارتقاء توسعه نوآوری های فناوری و نهادی اتخاذ نموده است که تمرکز زیادی بر فرآیند بهینه سازی زیرساختار انرژی، افزایش راندمان انرژی و کاهش مصرف انرژی واحد GDP دارد. دولت چین همچنین قوانین مرتبطی را برای تأکید بر لزوم بهره برداری از منابع انرژی تجدیدپذیر جهت دستیابی به توسعه پایدار، تصویب نمود. تأکید بر تشدید سیستم های پشتیبانی (مانند سیستم مدیریتی)، مکانیسم های سیاسی، و مکانیسم های تصمیم گیری بوده است بگونه ای که یک سیستم توسعه انرژی مناسب با بافت محلی می تواند بطور منظم برقرار گردد...



این مقاله ترجمه شده مجموعه مهندسی منابع طبيعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


energy
China
sustainable development

ثبت سفارش جدید