Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " عوامل تعیین کننده اجتماعی و نگرشی مربوط به پویایی بازاریابی ویروسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل تعیین کننده اجتماعی و نگرشی مربوط به پویایی بازاریابی ویروسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers in Human Behavior
سال انتشار
2011
کد محصول
1007167
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
240 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

At this time of uncertainty, viral marketing is emerging as one of the most intriguing communication strategies, due to low cost and the results it obtains. However, the success of this kind of practice depends on a range of factors including what we explore and refer to in the present research as the individual’s “viral dynamics”. We thus propose a causal model in which viral dynamics is determined by the individual’s social capital and prior attitudes. Based on a survey of young adults, the authors test the effects of structural and relational capital as well as attitudes on viral dynamics. The results evidence that the individual’s connectedness in the email network does not impact viral dynamics, whereas the individual’s integration and relationship with the network and the attitudes towards viral messages prove critical to the individual involved in the receiving-forwarding process

چکیده

در این دورانِ عدم قطعیت و یقین، بازاریابی ویروسی به دلیل هزینه‌ی پایین و پیامدهایی که در بر دارد به عنوان یکی از جالب توجه‌ترین راهبردهای ارتباطی در حال پیدایش است. با این حال موفقیت این عمل به گستره‌‌ای از عوامل شامل آن‌چه در تحقیق حاضر کشف و تحت عنوان «پویایی‌ ویروسی» فرد به آن اشاره می‌کنیم، بستگی دارد.  از این‌رو یک مدل علّی را ارائه می‌دهیم که در آن پویایی ویروسی با سرمایه اجتماعی فردی و نگرش‌های پیشین تعیین می‌گردد. بر اساس تحقیقی در رابطه با بزرگسالان جوان، مولفان به بررسی اثرات سرمایه ساختاری و رابطه‌ای و نگرش‌های مربوط به پویایی ویروسی پرداختند. نتایج بیانگر آن است که اتصال فرد به شبکه ایمیل بر پویایی ویروسی اثرگذار نیست، در حالی‌که اهمیت همگرایی فرد و ارتباط با شبکه و نگرش‌ها در رابطه با پیام‌های ویروسی برای فرد درگیر در فرآیند دریافت و ارسال پیام به اثبات سیده است.

1-مقدمه

در سال‌های اخیر به دلیل مطالعات زیاد در زمینه فناوری اطلاعات (IT)، ابزارهای متداول ارتباطی به میزان زیادی بی‌اثر شده‌اند (Nail, 2005)  و جای خود را به ابزارهای ارتباطی مبتکرانه‌تر می‌دهند. با رشد اینترنت، ارتباط الکترونیکی نظیر به نظیر به پدیده‌ای عمده تبدیل شده است  (DeBruyn & Lilien, 2009 ). افراد می‌توانند بسیار راحت‌تر از قبل و تقریبا بدون هزینه، اطلاعات و گزینه‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند...

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید