Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مطالعه امکان سنجی فنی- اقتصادی سیستم قدرت باتری/PV/باد ترکیبی مستقل برای یک خانوار در ارومچی چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه امکان سنجی فنی- اقتصادی سیستم قدرت باتری/PV/باد ترکیبی مستقل برای یک خانوار در ارومچی چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2013
کد محصول
1007420
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this paper, based on renewable energy resources and load data research, a techno-economic feasibility study of an autonomous hybrid wind/photovoltaics (PV)/battery power system for a household in Urumqi, China, has been form carried out using Hybrid Optimization Model for Electric Renewables (HOMER) simulation software. The effects of ambient temperature, the variation of load and PV module tilt angles are considered in this simulation

چکیده

 در این مقاله، مبتنی بر منابع انرژی تجدید پذیر و تحقیقات داده بار، یک مطالعه امکان سنجی فنی-اقتصادی در یک سیستم قدرت باتری/pv/باد ترکیبی مستقل برای یک خانوار در ارومچی چین، با استفاده از بهینه سازی ترکیبی برای نرم افزار شبیه ساز برق تجدیدپذیر (HOMER) انجام گرفته است. اثرات دمای محیط پیرامون، تغییرات بار و زوایای شیب ماژول PV در این شبیه سازی درنظر گرفته شده است.

1-مقدمه

با کاهش منابع و آلودگی محیطی سوخت های فسیلی، جستجو برای انرژی پاکیزه جایگزینی جهت برآورده کردن تقاضا انرژی فعلی ضروری است. ازآنجا که انرژی خورشیدی و باد، غیر کاهنده، وابسته به سایت و غیرآلوده کننده هستند، افراد بیشتر و بیشتری به این گزینه های انرژی توجه می کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Hybrid wind/PV/battery power system
Wind speed
Solar radiation
HOMER software

ثبت سفارش جدید