Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " حل تفاضل محدود ضمنی لایه مرزی جریان گرما بر روی یک صفحه تخت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حل تفاضل محدود ضمنی لایه مرزی جریان گرما بر روی یک صفحه تخت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering Research and Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1007430
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
924 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

 In this paper, boundary layer heat flow over a flat plate is discussed. Similarity transformation is employed to transform the governing partial differential equations into ordinary ones, which are then solved numerically using implicit finite difference scheme namely Keller box method. The obtained Keller box solutions, in comparison with the previously published work are performed and are found to be in a good agreement. Numerical results for the temperature distribution have been shown graphically for different values of the Prandtl number

چکیده

در این مقاله، لایه مرزی جریان گرما بر روی یک صفحه تخت بحث شده است. بطور مشابه انتقال به کار گرفته می شود تا معادلات دیفرانسیل جزئی حاکم را به نوع معمولی تبدیل کند، که پس از آن به صورت عددی با استفاده از روش تفاضل محدود ضمنی از جمله روش جعبه کلر حل شده است. حل جعبه کلر به دست آمده  ‏ در مقایسه با کار قبلا منتشر شده انجام شده و سازگاری خوبی دارد. نتایج عددی برای توزیع دما به صورت گرافیکی برای مقادیر مختلف عدد پرانتل نشان داده شده است.

1-مقدمه 

پیچیدگی ریاضی انتقال حرارت جابجایی برای غیرخطی بودن معادلات ناویه استوکس حرکت و کوپلینگ جریان و میدان های حرارتی یافت شد. مفهوم لایه مرزی، برای اولین بار توسط پرانتل در سال 1904 معرفی شده است، که ساده سازی های عمده را ارائه می کند. این مفهوم مبتنی بر این باور است که در شرایط خاص عبارات خاصی در معادلات حاکم بسیار کوچکتر از عبارات دیگر هستند و در نتیجه می توانند بدون تأثیر قابل توجه دقت و صحت راه حل را نادیده بگیرند... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Boundary layer flow
Convection of heat
Keller box method
nonlinear differential equation

ثبت سفارش جدید