Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مواد و متالوژی " با موضوع " اشاعه گلویی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اشاعه گلویی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the Mechanics and Physics of Solids
سال انتشار
1983
کد محصول
1007439
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
7 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Propagation of a neck along the length of a tensile specimen as occurs in certain polymeric materials and in a few metals is studied. Two material models are considered: a nonlinear elastic solid, and an inelastic flow theory solid with both rate-dependent and rate-independent behaviors. For the elastic solid the states ahead and behind the neck transition can be obtained fairly simply from just the jump conditions governing continuity of mass, momentum and energy. For the inelastic solid a full three-dimensional analysis must be performed to obtain the same information, and an analysis of axisymmetric neck propagation is carried out

چکیده

اشاعه گلویی در طول کشش نمونه که در مواد پلیمری مشخص  و در چند فلز رخ می دهد، مطالعه شده است. دو مدل ماده در نظر گرفته شده است: یک جامد کشسان غیر خطی، و یک جامد تئوری جریان ناکشسان با دو رفتار وابسته به سرعت و مستقل از سرعت. برای جامد کشسان حالت پیش رو و ما قبل انتقال گلویی، می تواند از شرایط پرش که پیوستگی جرم، انرژی و گشتاور را پوشش می دهد، به آسانی به دست آید. برای جامد ناکشسان یک آنالیز سه بعدی باید انجام شود تا اطلاعات مشابه به دست آید و یک آنالیز تقارن محوری اشاعه گلویی نیز انجام می گیرد.

1-مقدمه

گلویی در تست کشش زمانی آغاز می­شود که منحنی تنش- کرنش تک محوری اسمی (مهندسی) ماده نمونه، دارای ماکزیمم باشد. برای فلزاتی که منحنی تک محوری اسمی آنها پیک نشان دهد و سپس به صورت یکنواخت پایین بیاید، گلویی در قسمتی از نمونه کشش تشکیل می شود و به صورت موضعی با افزایش طول هایی که در نزدیکی آن رخ می دهند، باقی می ماند....



این مقاله ترجمه شده مهندسی مواد و متالوژی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Neck propagation

ثبت سفارش جدید