Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها، به عنوان سرویسی برای ربات‌های خدمتکارِ انسان‌نمای عاطفی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها، به عنوان سرویسی برای ربات‌های خدمتکارِ انسان‌نمای عاطفی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1007450
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
644 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper identifies and analyses the advanced capability requirements for humanoid service robots to serve in highly complicated and intelligence demanding applications, such as children education and home care, in future smart home environments. In particular, a Distributed Collaboration and Continuous Learning (DCCL) mechanism is identified as the key capability of a humanoid service robot to succeed in these applications. Based on the latest Big Data Analytics tools with distributed machine learning technologies integrated as services, a novel DCCL middleware platform is developed to facilitate the realisation of the DCCL mechanism. A user preference based children toy recommendation application is introduced as a use case study of the DCCL mechanism and platform

چکیده

در این مقاله، در راستای سرویس دهیِ ربات‌های خدمتکار انسان نما به کاربردهای هوشمند و پیچیده­ای همچون آموزش و مراقبت از کودک در محیط‌های خانه‌ ای هوشمند آینده، به تشخیص و تجزیه و تحلیل نیازمندی‌های قابلیتی پیشرفته برای این ربات‌ها پرداخته شده است. به طور خاص، به همین منظور از یک مکانیسم یادگیری پیوسته و مشارکت توزیع شده (DCCL) به عنوان یک قابلیت کلیدی در ربات خدمتکار انسان‌نما استفاده گردیده است به طوری که این مکانیسم می‌تواند نقشی موفقیت‌آمیز در این نوع کاربردها داشته باشد. بر مبنای ابزارهایی که اخیراً در رابطه با تجزیه‌وتحلیل کلان داده‌ها ارائه گردیده است و همچنین بر مبنای فناوری‌های یادگیری ماشین توزیع شده که در قالب سرویس‌هایی ادغام گردیده‌اند، یک پلت فرم میان‌افزار DCCL جدیدی توسعه یافته است که به منظور تسهیلِ درک و فهم مکانیسم DCCL کاربرد دارد. همچنین در راستای معرفی یک مطالعه‌ی موردی از کاربرد پلت فرم و مکانیسم DCCL پیشنهادی، به معرفی یک کاربرد توصیه گر پرداخته‌ایم که بر مبنای گرایش و تمایل یک کودک، به توصیه و پیشهاد مناسب‌ترین اسباب بازی برای وی می پردازد.

1-مقدمه

با توجه به پیشرفت‌ و توسعه‌ سریعی که در طی چند سال اخیر در حوزه‌ی کارائی فیزیکی (مانند سخت‌افزار) و قابلیت هوشمند (مانند نرم‌افزار) فناوری‌های ربات خدمتکار انسان‌نما صورت گرفته است، کاربردهای واقعیِ مختلفی از ربات‌های خدمتکار انسان‌نما به عنوان همراه ما انسان‌ها در حوزه‌های سرگرمی، آموزش، بهداشت و درمان پیشنهاد گردیده و مورد کاوش قرار گرفته‌اند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Affective Computing
Big Data Analytics
Continuous Learning

ثبت سفارش جدید