Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " Virtual board: یک سیستم کم هزینه و با قابلیت پشتیبانی از لمس چندگانه (مالتی تاچ) برای تعامل انسان و کامپیوتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
Virtual board: یک سیستم کم هزینه و با قابلیت پشتیبانی از لمس چندگانه (مالتی تاچ) برای تعامل انسان و کامپیوتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Technology
سال انتشار
2012
کد محصول
1007493
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Nowadays, there are new techniques to interact remotely with a computer which by hand offer an easy management for the users and by another hand are more interactive with them. But some devices are expensive, difficult to carry out. And devices as Wiimote and Webcam are low cost, easy to carry out, but they have problems, like bad detection of signals, instability of connection with Bluetooth. Therefore, most of these devices cannot support multiple contact points; however this function is becoming more and more useful for several applications. We propose a prototype of a system to solve these deficiencies, using a Webcam and infrared active markers. The developed system offers a low cost solution for human computer interaction with a better manipulation of multiple contact points. The case study in which uses of the device and active markers to manipulate is an image viewer of satellite and aerial imagery maps

چکیده

امروزه، تکنیک‌های جدیدی به منظور تعامل از راه دور با یک سیستم کامپیوتری ارائه گردیده است که این فناوری‌ها از یک سو قابلیت مدیریتی آسانی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند و از سوی دیگر ماهیت تعاملی‌تری برای ارتباط کاربران با کامپیوتر دارد. ولی بعضی از دستگاه‌هایی که این فناوری ها بر روی آنها بکار گرفته شده است گران‌قیمت بوده و استفاده از آن‌ها به همین منظور مشکل است.  بعضی دیگر از دستگاه‌ها مانند ویموت و وب کم، کم هزینه بوده و به آسانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد ولی با مشکلاتی همچون تشخیص بد سیگنال‌ها و بی‌ثباتی در اتصال به بلوتوث روبرو می‌باشند. بنابراین بسیاری از این دستگاه‌ها قادر به پشتیبانی از فناوری نقاط کانتکت چندگانه (تشخیص همزمان چندین لمس)  نیستند؛ اگرچه این قابلیت دارای فواید زیادی برای چندین کاربرد می‌باشد. در اینجا قصد داریم تا با استفاده از یک وب کم و یک نشان گذار فعال (اکتیو مارکر) مادون‌قرمز،  یک نمونه از سیستمی را برای جبران این نواقص ارائه دهیم ؛ سیستم توسعه‌یافته‌ی ما می‌تواند با دست‌کاری نقاط کانتکت چندگانه، راهکاری کم هزینه را با برای تعامل انسان و کامپیوتر ارائه دهد. در این مطالعه‌ی موردی، از یک دستگاه و نشان گذار های فعال برای دست‌کاری یک نمایشگر تصویر ماهواره و نقشه‌های بصری هوایی استفاده شده است.

1-مقدمه

امروزه، استفاده از کامپیوتر بسیار رایج گردیده است به طوری که بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ی ما انسان‌ها توسط کامپیوتر پشتیبانی شده و در هر زمان هم نیاز به قابلیت‌های بیشتری از یک کامپیوتر برای کنترل آسان این فعالیت‌های روزانه می‌باشد...



ثبت سفارش جدید