Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مفهوم "فرصت" در تحقیقات کارآفرینی: دستاوردهای گذشته و چالش های آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مفهوم "فرصت" در تحقیقات کارآفرینی: دستاوردهای گذشته و چالش های آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1007507
تعداد صفحات انگليسی
27
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
261 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Opportunity is a central concept within the entrepreneurship field, and there is now a critical mass of literature centered on the concept.The authors seek to make two main contributions to this literature. First, we provide a detailed review of research on the opportunity concept and the processes surrounding it, highlighting extant insights and future needs. Second, we describe ways that the entrepreneurship literature’s insights about the opportunity concept could be enhanced by research in other fields,both inside and outside business-related domains

چکیده

فرصت، یک مفهوم اساسی در حوزه کارافرینی است و هم اکنون، انبوهی از ادبیات حول این مفهوم وجود دارد. نویسندگان این مقاله بدنبال دو سهم عمده در این ادبیات هستند. نخست، ما یک بررسی تفصیلی از تحقیقات روی مفهوم فرصت و فرایندهای حول آن، با تاکید بر دیدگاه های موجود و نیازهای آینده، ارائه می کنیم. دوم، ما روشهایی را بیان می کنیم که دیدگاه های ادبیات کارافرینی درباره مفهوم فرصت، میتواند از طریق تحقیق در دیگر حوزه ها، هم درون و هم خارج از حوزه های مرتبط با کسب وکار، ارتقا یابد.

1-مقدمه

بدون وجود یک فرصت، کارآفرینی وجود ندارد. یک کارافرین بطور بالقوه میتواند بسیار خلاق و سخت کوش باشد، اما بدون فرصتی برای بهره برداری از این ویژگی ها، فعالیتهای کارآفرینانه نمی تواند محقق شود. شناخت این واقعیت، به این معنی است که درحالیکه تحقیقات کارافرینی تاریخی، تمایل به محور قراردادن کارآفرین و رفتار او در ایجاد کسب وکارهای جدید دارند، نقشی که فرصت ها بازی می کنند، توجه کمتری تحقیقاتی را در سالهای اخیر دریافت نموده است. همانطور که اکارت و شین (2003) اشاره می کنند:..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید