Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل عملکرد سیستم مخابرات نوری با استفاده از فیبرهای نوری Bragg " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل عملکرد سیستم مخابرات نوری با استفاده از فیبرهای نوری Bragg
نویسنده/ناشر/نام مجله :
SSRG International Journal of Electronics and Communication Engineering
سال انتشار
2015
کد محصول
1007551
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

With the increasing growth and demand for  capacity in national, regional, and even metropolitan optical  networks, high bit rate fiber transmission has recently become  an essential part of communications. The high bit rate transmission improves spectral utilization which results in increased overall system capacity and reduces overall cost.  The optical communication systems are used as high speed long–haul communication systems. FBG is a key component in optical communication system as, dispersion compensators, filters and flatteners gain. The work investigates and analysis the performance of optical transmission system at 1550 nm using Fiber Bragg Grating (FBG) as dispersion compensator.  Link has been simulated in efficient optical communication software called optisystem. The performance of proposed link has been studied on the basis of attenuation at the cable section

چکیده

با رشد روزافزون و نیاز به ظرفیت بالا در شبکه های نوریِ ملی، ناحیه ای و حتی کلان شهری، فرایند ارسال سیگنال به واسطۀ فیبر با نرخ بیتِ بالا، اخیراً به بخشی ضروری از مخابرات بدل شده است. ارسال سیگنال با نرخ بیتِ بالا، بهره گیری طیفی را بهبود می بخشد که این خود منجر به افزایش ظرفیت کلی سیستم می شود و هزینه های کلی را کاهش می دهد. سیستم های مخابرات نوری، به عنوان سیستم های مخابرات دوربرد با سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. FBG همچون، متعادل کننده انتشار، بهره هموارکننده و فیلتر، یک مولفه کلیدی در سیستم های مخابرات نوری است، این تحقیق، عملکردِ سیستم های ارسال سیگنال نوزی را در 1550 nm با استفاده از فیبرهای نوری Bragg (FBR) را به عنوان تعدیل کننده پراکندگی بررسی و تحلیل می کند. لینکی در نرم افزار ارتباط نوری به نام optisystem شبیه سازی شده است. عملکرد لینکِ پیشنهادی براساس افت در مقطع کابل مورد بررسی قرار گرفته است.

1-مقدمه

مخابرات فیبرنوری روشی برای ارسال اطلاعات از یک مکان به مکانی دیگر با ارسال پالس های نور در یک فیبر نوری می باشد. نور یک موج حامل الکترومغناطیسی تشکیل می دهد که برای حمل اطلاعات مدوله شده است. سیستم های مخابرات فیبر نوری  گه در دهه 1970 به وجود آمد، انقلابی در صنعت ارتباطات بود و نقش اصلی را در ظهور عصر اطلاعات بازی کرد. بخاطر مزیت های ارسال اطلاعات الکتریکی، فیبرهای نوری به طور گسترده در شبکه های هسته ای در کشورهای توسعه یافته جایگزینِ مخابرات با استفاده از سیم مسی شده اند. فرایند ارتباط با استفاده از فیبرنوری، شامل مراحل اساسی زیر است..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fiber Bragg Grating
Optisystem Simulator
Optical Communication System

ثبت سفارش جدید