Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدیریت بار انرژی برای مصرف کنندگان مسکونی در شبکه های smart grid " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت بار انرژی برای مصرف کنندگان مسکونی در شبکه های smart grid
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Consumer Electronics
سال انتشار
2016
کد محصول
1007639
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

In this paper, we propose an energy demand scheduling using integer linear programming (ILP) to optimize energy for residential consumers. Then, we introduce a new algorithm which prioritize load appliances according to the real-time energy demand. Simulation results confirm that the proposed model can efficiently manage energy demand while considering consumers preferences

چکیده

در این مقاله یک زمانبندی تقاضای انرژی با استفاده از برنامه ریزی خطی عدد صحیح (ILP) بمنظور بهینه کردن انرژی برای مصرف کنندگان مسکونی ارائه میشود. سپس الگوریتم جدیدی را معرفی میکنیم که بار لوازم را بر اساس تقاضای انرژی زمان واقعی اولویت بندی میکند. نتایج شبیه سازی تایید میکنند که مدل ارائه شده میتواند بصورت مناسبی تقاضای انرژی را با در نظر گرفتن اولویت های مصرف کنندگان،مدیریت کند.

1-مقدمه

شبکه های هوشمند در سرتاسر جهان در حال جلب توجه به سمت خودشان هستند، مخصوصا برای سیستم تقاضای انرژی مسکونی، که دلیل آن این است که شبکه هوشمند قادر است قابلیت اطمینان سیستم و توانایی مدیریت انرژی را بهبود ببخشد [1]. بطور کلی تقاضای الکتریسیته و زمانبندی روزانه مصرف انرژی در حال حاضر مهمترین تاثیرات بر روی تقاضای پیک بار هستند. تقاضای انرژی میتواند در هر زمانیکه درخواست های زمان واقعی از لوازم گوناگون در یک دوره زمانی مشخص فرستاده شود،اتفاق بیفتد. بنابراین مدیریت تقاضا با استفاده از تکنولوژی شبکه هوشمند میتواند منجر به ذخیره بسیار زیادی در سطوح انتقال و تولید شود. با وجود این متوسط استفاده از ظرفیت تولید توان کمتر از 55 درصد است [2]. بنابراین یک مدل مناسب مصرف انرژی میتواند این مسئله را با خاموش کردن یا شیفت دادن بارهای با اولویت پایین و غیر بحرانی حل کند. همانطوری که در [3] بیان شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Energy consumption
multi-objective algorithm
residential energy demand
smart grid networks

ثبت سفارش جدید