Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " توانمند سازی قابلیت‌های نوآورانه: تسهیم دانش به عنوان یک واسطه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توانمند سازی قابلیت‌های نوآورانه: تسهیم دانش به عنوان یک واسطه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industrial Management & Data Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1007664
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
484 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Purpose– The purpose of this paper is to investigate the relationships among job satisfaction, workplace friendship, knowledge sharing and service innovation

Design/methodology/approach– This is an empirical study that targets electronic information engineers at the science parts located in Taipei, Hsinchu and Tainan (n=851), utilizing a survey questionnaire as the data collection instrument to test the relationship among the four dimensions

Findings– The results indicated that: first, both job satisfaction and workplace friendship have demonstrated a significant effect on service innovation; second, knowledge sharing significantly moderates the effect of job satisfaction and workplace friendship on service innovation

Originality/value– The present study adds value by examining the moderating effect of knowledge sharing. The results can contribute to the strategic planning of human resource development in order to enhance the capability of service innovation in the technological industry

چکیده

هدف: هدف این مقاله، بررسی ارتباط فی ما بین رضایت شغلی، رفاقت محل کار، تسهیم دانش و نوآوری در خدمات می‌باشد.

طراحی/روش شناسی/رویکرد: این مقاله، یک پژوهش تجربی است که در واقع اطلاعات الکترونیکی مهندسین را در بخشهای علمی واقع شده در تایپه، تایوان و هسینچو (n¼851) با استفاده از یک پرسشنامه نظرسنجی به عنوان ابزار جمع آوری داده‌ها برای آزمودن رابطه‌ها را در میان چهار بعد را مورد هدف قرار می‌دهد.

یافته‌ها: نتایج نشان داد که: اول از همه، هم رضایت شغلی و هم دوستی محل کار نشان داده‌اند که هر دو تأثیر معنی داری بر نوآوری خدمات دارند؛ دوم اینکه، تسهیم دانش به طورمعنی داری تأثیر رضایت شغلی و دوستی محل کار بر نوآوری خدمات را تعدیل می‌کند.

اصالت/ارزش: پژوهش حاضر ارزش گذاری را با بررسی تأثیر متعادل تسهیم دانش اضافه می‌کند. نتایج می‌توانند به برنامه ریزی استراتژیک توسعه منابع انسانی به منظور افزایش قابلیت نوآوری خدمات در صنعت فن آوری کمک کنند.

1-مقدمه

در مرحله کنونی توسعه جهانی، تایوان، همانند دیگر کشورهای در حال توسعه، نیز اخیراً وارد مرحله گذار ساختاری صنعتی شده است. از این رو، صنعت فن آوری در حال توسعه نیز توانسته است فرصتی را ارائه دهد که در آن عملکرد صنعت اطلاعات الکترونیکی، در واقع به یکی از صنایع اصلی تبدیل گشته است که نقش مهمی را در رشد اقتصادی و اشتغال تایوان ایفاء می‌کند. در واقع، موضوع اساسی این است که آیا این صنعت به سمت جهت درست و راست حرکت می‌کند یا خیر. چگونه سازمان‌ها می‌توانند قابلیت‌های اساسی اقتصاد دانش و دستیابی به نوآوری‌های مدیریت و همچنین خلاقیت ارزش‌ها که جزء مسائل مهم تر از همه بوده است را در اختیار بگیرند (هو، 2009). در حقیقت، این‌ها جزء مؤلفه‌های ضروری برای عملیات شرکت‌های پایدار محسوب می‌شوند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده روانشناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Job satisfaction
Service innovation
Knowledge sharing
Workplace friendship

ثبت سفارش جدید