Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " وابستگی متقابل بین مدیریت استراتژیک و مدیریت دانش استراتژیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
وابستگی متقابل بین مدیریت استراتژیک و مدیریت دانش استراتژیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Knowledge Management
سال انتشار
2006
کد محصول
1007690
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The manner in which a business strategy was formulated ten or even as little as five years ago, no longer applies. This phenomenon can to a great extent be attributed to a shift in the strategic importance of information and knowledge. The aim of this paper is to supply strategic thinkers with a holistic “bird’s eye view” of the interdependency between strategic management and strategic knowledge management. By analyzing the different perspectives with regard to strategy formulation from a business point of view, as well as a knowledge management perspective, a generic model incorporating knowledge management strategy formulation within business strategy formulation has been developed

چکیده

روشی که ده یا حتی پنج سال پیش به وسیله آن یک استراتژی تجاری فرموله بندی می شد دیگر قابلیت کاربرد ندارد. این پدیده را می توان تا حد زیادی به یک تغیر اساسی در اهمیت استراتژیک اطلاعات و دانش نسبت داد. هدف این مقاله ارائه یک دیدگاه کل نگرانه از وابستگی متقابل بین مدیریت استراتژیک و مدیریت دانش استراتژیک می باشد. بوسیله تحلیل دیدگاه های مختلف با توجه به فرموله بندی استراتژی از یک منظر تجاری یک مدل برای ترکیب استراتژی بندی مدیریت دانش با استراتژی بندی تجاری به وجود آمده است.

1-مقدمه                                                                            

تغیرات مداوم در محیط تجاری امروزی، یعنی جایی که بازار به طور مداوم رقابتی تر می شود و نرخ نوآوری ها بالا می رود، باعث شده است که موسسات دانش را به عنوان سرمایه کلیدی خود تشخیص دهند. دراکر(1993) به درستی اشاره می کند که باارزش ترین سرمایه موسسات قرن 21 ام دانش آنها و کارگران دانشی آنها می باشد. در این چارچوب توانایی موسسات برای بهره برداری از سرمایه های غیرمادی خود بسیار تعین کننده تر از توانایی آنها برای سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه های فیزیکی شان می باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Competitive advantage
Knowledge management
Strategic planning
Strategic management

ثبت سفارش جدید