Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مسئله مکان یابی تسهیلات با محدودیت ظرفیت با متغیر شعاع های پوششی در سیستم توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مسئله مکان یابی تسهیلات با محدودیت ظرفیت با متغیر شعاع های پوششی در سیستم توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Industrial Engineering & Production Research
سال انتشار
2010
کد محصول
1007788
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The problem of locating distribution centers (DCs) is one of the most important issues in design of supply chain. In previous researches on this problem, each DC could supply products for all of the customers. But in many real word problems, DCs can only supply products for customers who are in a certain distance from the facility, coverage radius. Thus, in this paper amulti-objective integer linear programming (MOILP) model is proposed to locate DCs in a two-echelon distribution system. In this problem, customers who are in the coverage radius of the DCs can be supplied. Moreover, we suppose that the coverage radius of each DC can be controlled by decision maker and it is a function of the amount of money invested on the DC. Finally, a random generated problem is used to verify the model and the computational results are presented

چکیده

مسئله مکان یابی مراکز توزیع یکی از مهمترین موضوعات در زمینه زنجیره تامین می باشد. در مطالعات گذشته بر روی این مسئله هر DC یا مرکز توزیع می تواند برای تمامی مشتریان محصولات را عرضه کند. اما در بسیاری از مسایل در دنیای واقعی مراکز توزیع تنها میتوانند برای مشتریانی که در فاصله ی معینی از این تجهیزات در شعاع پوششی قرار دارند محصولات را عرضه کنند. بنابراین در این مقاله یک مدل برنامه ریزی خطی صحیح چند هدفه MOILP برای مکان یابی مراکز توزیع در دو سطح از سیستم توزیع ارائه شده است. در این مسئله، مشتریانی که در شعاع پوششی از این DC ها قرار دارند می توان تامین کرد. علاوه بر این ما فرض می کنیم که شعاع های پوششی برای هر مرکز توزیع را می توان توسط یک تصمیم گیرنده کنترل کرد و آن تابعی از مقدار پول سرمایه گذاری شده بر روی مراکز توزیع می باشد. در نهایت، یک مسئله تصادفی تولید شده برای بررسی مدل ارائه شده و نتایج محاسباتی ارائه شده است.

1-مقدمه

طراحی کارآمد زنجیره تامین یکی از مهمترین مسائلی است که مورد توجه قرار گرفته است. در میان انواع مختلف مسئله در مدیریت زنجیره تامین، مسئله مکانیابی تسهیلات (FLP) به طور قابل توجهی در نظر گرفته شده است. در مسئله مکانیابی تسهیلات هدف قرار دادن یک مجموعه ای از امکانات جدید می باشد به طوری که هزینه های برقراری امکانات در محل مورد نظر و هزینه حمل و نقل از کارخانه (تولید کننده) به مراکز توزیع شده (DCS) و از DC ها به مشتریان (نقاط تقاضا) به حداقل برسد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Capacitated Facility Location
Problem
Maximal covering
Supply Chain
Variable Radius

ثبت سفارش جدید