Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " کاربرد بازمهندسی فرآیند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعات سلامت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد بازمهندسی فرآیند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعات سلامت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Technology
سال انتشار
2013
کد محصول
1007889
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
146 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Technology application such as health information system in health care affects health care delivery including its clinical process. Health information system is used extensively in healthcare to support the infrastructure of medicine. Improving clinical process enables better understanding of healthcare systems as technology and clinical process need to be aligned to each other. One of the introduced techniques which improve clinical process is business process re-engineering (BPR). The aim of this paper is to investigate the application of BPR and its effectiveness in healthcare related to health information systems (HIS); this paper also highlights critical success factors for healthcare organizations to consider while implementing BPR in their process. In conclusion, application of BPR before implementation of HIS or even after implementation can be helpful to improve effectiveness of HIS. Application of IT can also be an enabler for redesign process, particularly in integration of multiple processes and process automation

چکیده

به کارگیری فن آوری همچون سیستم اطلاعات سلامت در بخش بهداشت و درمان بر ارایه مراقبت های بهداشتی از جمله روش بالینی تأثیر می گذارد. سیستم اطلاعات سلامت به طور قابل ملاحظه ای جهت تأمین زیرساخت های درمانی در بخش بهداشت و درمان مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت روش بالینی امکان درک بهتر سیستم بهداشت و درمان به عنوان یک فن آوری فراهم گشته و روش های بالینی نیازمند هم سو شدن با یکدیگر می باشند. یکی از تکنیک های رایج جهت پیشرفت روش بالینی بازمهندسی فرآیند کسب و کار (BPR) می باشد. هدف این مقاله بررسی کاربرد BPR و تأثیرات آن بر بخش بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعات سلامت (HIS) می باشد. این گزارش همچنین بر عوامل مؤثر بر موفقیت در سازمان های بهداشت و درمان با فرض اجرای BPR در این فرآیند تأکید داشته است. در نهایت، کاربرد BPR پیش از اجرای HIS یا حتی پس از انجام آن جهت افزایش کارآیی HIS سودمند خواهد بود. بهره گیری از IT نیز برای طراحی مجدد این فرآیند به ویژه در تلفیق فرآیندهای چندجانبه و اتوماسیون فرآیند مسمر ثمر خواهد بود.

1-مقدمه

امروزه از فن آوری اطلاعات (IT) در بسیاری از صنایع با مزایای قابل توجهی استفاده می شود. دانش اطلاعات پزشکی، علم به کارگیری ابزارهای تحلیلی سیستم جهت توسعه روندهای (الگوریتم های) مدیریت، فرآیند کنترل، تصمیم گیری و تجزیه و تحلیل علمی دانش پزشکی می باشد. از یک سو توانایی سازمان های بهداشت و درمان در اجرای عملکردشان (همچون ثبت سفارش، تألیف گزارش و سیستم های پشتیبانی)، کاهش خطاها (تشخیص و درمان) و دستیابی به اهدافی که می توان با استفاده از سیستم های مبتنی بر فن آوری اطلاعات که با عنوان سیستم های اطلاعات سلامت (HIS) شناخته می شوند،فراهم نمود. از سوی دیگر،در رابطه با کاربرد HIS اتفاقاتی مانند عدم موفقیت و تأثیرات منفی آن بر روی بیمار یا کاربر گزارش شده است. با وجود این، سازمان های بهداشت و درمان بایستی برای دستیابی به بهترین عملکرد ممکن تلاش کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید