Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " یادگیری به وسیله مثال در هیپوکامپ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یادگیری به وسیله مثال در هیپوکامپ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Neuron
سال انتشار
2014
کد محصول
1007908
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
181 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Learning can be facilitated by previous knowledge when it is organized into relational representations forming schemas. In this issue of Neuron, McKenzie et al. (2014) demonstrate that the hippocampus rapidly forms interrelated, hierarchical memory representations to support schema-based learning

چکیده

اگر یادگیری زمانی تسهیل می‌شود که به صورت نمونه‌های مرتبط با آگاهی قبلی از موضوعی ارائه گردد. در این شماره از نورون، مکنزی و همکاران (2014) نشان می دهند که هیپوکامپ به سرعت در حال ایجاد بازنمودهای مرتبط و  سلسله مراتبی در حافظه برای حمایت از یادگیری مبتنی بر طرح است.

1-مقدمه

یکی از سوالات مهم در پژوهش بر هیپوکامپ این است که چگونه یادگیری بازنمودهای عصبی هیپوکامپ را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اطلاعات جدید ممکن است به بازنمودهایی که در حال حاضر موجود هستند یا موارد کاملا جدید تبدیل شوند تا از تداخل با خاطرات قبلا تشکیل تشکیل جلوگیری گردد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Hippocampus

ثبت سفارش جدید