Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تشخیص کمربند ایمنی بر اساس تصویر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص کمربند ایمنی بر اساس تصویر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Vehicular Electronics and Safety (ICVES), IEEE International Conference
سال انتشار
2011
کد محصول
1007937
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper presents a novel method for the detection of seat belt in a monitoring image which contains the full scene information of the moving car. First, the driver area is located based on the vehicle outline. Then the potential seat belt edges are detected by an effective algorithm based on the direction information measure in the HSV color space, and the result is finally obtained by further verification of the edges. Experiments demonstrate the method makes a good performance even with noisy images

چکیده

این مقاله یک روش جدید در تشخیص بسته بودن کمربند ایمنی در تصاویر حاصل از دوربین های نظارتی از مکانی است که ماشین های زیادی در حال عبور هستند. که ابتدا محدوده اطراف راننده بر اساس طرحی کلی در وسیله نقلیه مشخص می شود. سپس لبه های کمربند ایمنی به واسطه یک الگوریم موثر بر پایه مقیاس داده های کنترلی در فضای hsv تشخیص داده می شوند. که نتیجه نهایی از کنترل و تایید این لبه ها بدست می آید. این آزمایشات که به اثبات رسیده اند روشی با کارایی خوب و تصاویری بدون نویز هستند.

1-مقدمه

هرساله 1.2میلیون نفر جان خود را در اثر تصادف وسیله نقلیه از دست می دهند که اگر به طور صحیح از کمربند ایمنی استفاده کنند به طور محض می توانند40 تا 50 درصد امکان زنده ماندن خود را افزایش دهند. به طور حتم بستن کمربند ایمنی برای هر راننده فعالیتی مهم در راستای سلامت اوست. در حال حاضر در برخی کشورها  رانندگان را مجبور به بستن کمربند ایمنی درهنگام رانندگی می کنند و در صورت نبستن کمربند رانندگان را مجازات می کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید