Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " رابطه هزینه- زمان جهت برآورد مدت زمان ساخت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابطه هزینه- زمان جهت برآورد مدت زمان ساخت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Archives of Civil and Mechanical Engineering
سال انتشار
2013
کد محصول
1007938
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Reliable estimates of project cost and duration are necessary inputs for decision-making in the earliest stages of construction projects. As little data is available, the estimates can only rest upon records of similar completed schemes. The tools that use such records to facilitate project planning continue to be the object of interest of researchers. This paper investigates the applicability of a simple regression model for the prediction of road construction duration on the basis of early cost estimates. Statistical validity of the model was confirmed, and its predictive ability tested

چکیده

انجام برآورد های منطقی از هزینه و مدت زمان احداث یک پروژه به عنوان داده هایی ضروری جهت تصمیم گیری در مراحل اولیه پروژه های ساختمانی به شمار می رود. هنگامی که داده های اندکی در دسترس باشد ، می توان برآوردها را با بهره گیری از نگاشت ها و اطلاعات ثبت شده از پروژه های تکمیلی مشابه انجام داد. برنامه ها و ابزارهایی که موجب تسهیل در برنامه ریزی پروژه می گردند کماکان مورد توجه و علاقه محققین می باشد . این مقاله به بررسی کاربردی بودن یک مدل رگرسیونی ساده جهت برآورد مدت زمان ساخت راه بر مبنای برآوردهای هزینه ای اولیه می پردازد. سپس اعتبار داده آمادری مدل تایید شده و توانایی قابل پیش بینی و برآورد آن سنجیده می شود.

1-مقدمه

ابزارها و برنامه های تصمیم ساز بر مبنای نگاشت ها و اطلاعات ثبت شده از تجربیات گذشته به عنوان یکی از موضوعات مورد علاقه محققین جهت انجام پژوهش به شمار می رود. به خصوص ، برآورد هزینه های اولیه ساخت بستگی به داده های تاریخی و مرتبط با گذشته دارد که طی آن پایگاه های داده مناسب توسط بسیاری از سازمان ها به منظور فراهم آوردن داده های مناسب برای تحلیل های آینده ، ایجاد مدل های هزینه ای و ساخت سیستم های تخصصی ایجاد شده اند . پایگاه های داده ای که شامل نگاشت هایی از مدت زمان ساخت و جدول زمان بندی پروژه باشند ، به ندرت یافت می شوند. مدل های ریاضی که روابط بین شاخصه های پروژه (زمان ، هزینه ، کیفیت و غیره ) را بیان می کنند در حال توسعه و گسترش بوده و برنامه ها و ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که از آن جمله می توان به رگرسیون آماری کلاسیک ، شبکه های عصبی ، منطق فازی یا الگوریتم های ژنتیک اشاره کرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



construction projects
regression model

ثبت سفارش جدید