Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " امنیت داده ها در دستگاه های موبایل: یک روش رمزنگاری با استفاده از برون سپاری داده های موبایل به ابر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امنیت داده ها در دستگاه های موبایل: یک روش رمزنگاری با استفاده از برون سپاری داده های موبایل به ابر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1007951
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

In the technology up-front world, mobile devices like smartphones and tablets are inevitable. When computing capacity and storage need of these devices are increasing tremendously, it demands the secure way of storing the data in cost efficient model. This paper describes how securely the mobile data can be stored in the remote cloud using cryptographic techniques with minimal performance degradation

چکیده

در دنیای در حال پیشرفت تکنولوژی، استفاده از دستگاه های موبایل مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها امری بدیهی و غیرقابل اجتناب می باشد. هنگامیکه ظرفیت پردازشی و ذخیره سازی موردنیاز این دستگاه ها افزایش بسیار زیادی یافت، نیاز به یک روش برای ذخیره سازی داده ها با یک مدل کارآمد از نظر هزینه ای به وجود آمد. این مقاله شرح می دهد که چگونه داده های دستگاه های موبایل می توانند به صورت ایمن در ابرهای راه دور با استفاده از تکنیک های رمزنگاری با  حداقل افت (تنزل) کارآیی ذخیره گردند.

1-مقدمه

با افزایش پیچیدگی دستگاه های موبایل نیاز به روش های ذخیره سازی پیشرفته نیز به وجود آمده است. سرویس پردازش ابری موبایل (MCC) کاربران موبایل با منابع محدود را قادر می سازد تا توانایی هایی مانند پردازش تطبیقی و ذخیره سازی به وسیله تقسیم بندی و برون سپاری کارهایی که نیاز به محاسبات فشرده و ذخیره سازی دارند را انجام دهند. همچنین پیشرفت در برنامه های کاربردی قدرتمند موبایلی مانند کیف های پول موبایلی، برنامه های بانکی و برنامه های بهداشتی و غیره، اطلاعات حساس کاربران را در معرض نمایش قرار می دهند که همواره مستعد آسیب پذیری زیادی هستند. ارزش این داده ها به مراتب مهم تر از خود دستگاه می باشد. مسئله اصلی در استفاده از MCC تامین امنیت داده های کاربر در ابر موبایلی می باشد چرا که این داده ها در معرض خطر دسترسی غیرمجاز قرار دارند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mobile Data security
Cryptographic techniques
Performance metrics

ثبت سفارش جدید