Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مقایسه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی و کارت امتیازی متوازن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقایسه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی و کارت امتیازی متوازن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
American Journal of Economics and Business Administration
سال انتشار
2011
کد محصول
1007964
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
126 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نسبت های مالی به مدت طولانی به عنوان ابزاری برای ارزیابی عملکرد مالی شرکت استفاده می شد. با این حال در اوایل سال 1990 روش جدیدی به نام کارت امتیازی متوازن  بوسیله رابرت کاپلان و دیوید نورتون برای ارزیابی کنترل کلی شرکت معرفی شد.

بیان مساله: در حال حاضر برای مطالعه ما هیچ مرور ادبیاتی برای مقایسه نسبت های مالی و کارت امتیازی متوازن انجام نشده است.

روش کار: این مطالعه یک مقاله مفهومی برای مقایسه بین تجزیه و تحلیل نسبت های مالی و روش کارت امتیازی متوازن می باشد. هدف این مقاله مقایسه بین مزایا و مشکلات استفاده از تجزیه و تحلیل نسبت های مالی و روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی کلی شرکت می باشد.

نتایج: درنتیجه ما متوجه شدیم کارت امتیازی متوازن بسیار کارامدتر از نسبت های مالی است.

نتیجه گیری/توصیه: هر دوی کارت امتیازی و نسبت های مالی ابزاری مهم برای ارزیابی عملکرد شرکت می باشد. بنابراین نمی توانیم هیچ کدام از آنها را نادیده بگیریم.

1-مقدمه

تعاریف مختلفی برای مفهوم کنترل وجود دارد. به عنوان مثال، کنترل به عنوان سیستمی برای شناسایی میزان اجرای برنامه های یک سازمان و میزان موفقیت در رسیدن به اهداف، با مقایسه  اینکه چه مقدار ازبرنامه ها اجرا شده است تعریف می شود. سپس طرح ها بر اساس نتایج واقعی اجرا اصلاح می شوند، بنابراین توانایی سازمان برای دسترسی به اهداف و مقاصد بهبود می یابد (رایت و همکارانش 1992). از تعریف بالا ما متوجه می شویم که کنترل سیستمی ست که تلاش می کند تا اطمینان حاصل شود که یک سازمان از طریق بهبود اهداف عملکردی به اهدافش دست یافته است. عملکرد واقعی سپس براورد می شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Financial tools
financial ratios analysis
balanced scorecard

ثبت سفارش جدید