Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " آنتن دارای شیار نواری و تغذیه مایکرواستریپ با عملکرد فوق پهن باند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنتن دارای شیار نواری و تغذیه مایکرواستریپ با عملکرد فوق پهن باند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2009
کد محصول
1008042
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
922 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

A method to design a microstrip-fed antipodal tapered-slot antenna, which has ultrawideband (UWB) performance and miniaturized dimensions, is presented. The proposed method modifies the antenna's structure to establish a direct connection between the microstrip feeder and the radiator. That modification, which removes the need to use any transitions and/or baluns in the feeding structure, is the first step in the proposed miniaturization. In the second step of miniaturization, the radiator and ground plane are corrugated to enable further reduction in the antenna's size without jeopardizing its performance. The simulated and measured results confirm the benefits of the adopted method in reducing the surface area of the antenna, while maintaining the ultrawideband performance

چکیده

یک روش برای طراحی یک آنتن دارای شیار نواری واقع در طرف مقابل زمین با تغذیه مایکرواستریپ که عملکردی فوق پهن باند (UWB) و ابعادی کوچک دارد، ارائه می شود. روش پیشنهادی ساختار آنتن را برای ایجاد ارتباط مستقیم بین تغذیه مایکرواستریپ و تشعشع کننده اصلاح می کند. اصلاح که نیاز به استفاده از هر عبور و/یا بالون در ساختار تغذیه را برطرف می کند، اولین گام در کوچک سازی پیشنهاد شده است. در دومین گام از کوچک سازی، تشعشع کننده و صفحه زمین برای کاهش بیشتر در اندازه آنتن بدون تغییر در عملکرد آنتن به صورت کنگره دار در می آیند. نتایج شبیه سازی و اندازه گیری مزایای روش اختیار شده در کاهش مساحت  سطح آنتن را تایید کنند، در حالی که عملکرد فوق پهن باند را حفظ می کنند.

1-مقدمه

آنتن های دارای شیار نواری (TSAها) یک پهنای باند عملکردی وسیع و بهره بالایی عرضه می کنند. بنابراین، به صورت گسترده در رادار، تخمین از راه دور، و مخابرات فوق پهن باند (UWB) مورد استفاده قرار می گیرند. TSAها با استفاده از انواع مختلفی از برش های نواری مانند خطی، دارای عرض ثابت، نمایی (ویوالدی)، خطی شکسته، نمایی مضاعف و بیضوی طراحی می شوند ]1[. TSA در ساختار پایه خود توسط یک شیار با امپدانس ورودی بالا ( ) تغذیه می شود. برای غلبه بر این مشکل و رسیدن به تطبیق مورد نظر با تغذیه مایکرواستریپ  که به صورت گسترده استفاده می شود، چند روش برای نحوه تغذیه پیشنهاد شده که از انتقال ها و/یا بالون ها بهره می برد ]1[. به هر حال، این ساختارهای تغذیه به دلیل تلفات تعبیه اضافی ایجاد شده در اثر ساختارهای تغذیه، منجر به اندازه بزرگ و کاهش کارایی می شوند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Miniaturization
planar antenna
tapered-slot antenna
ultrawideband (UWB) antenna

ثبت سفارش جدید