Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " A-sLEACH: یک پروتکل LEACH پیشرفته آگاه از انرژی خورشیدی برای مسیر یابی کارآمد از لحاظ انرژی در شبکه های حسگر بی سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
A-sLEACH: یک پروتکل LEACH پیشرفته آگاه از انرژی خورشیدی برای مسیر یابی کارآمد از لحاظ انرژی در شبکه های حسگر بی سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Sixth International Conference on Networking
سال انتشار
2007
کد محصول
1008046
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
677 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Energy consumption plays a crucial role in wireless sensor networks as these networks are designed to be placed in hostile and non-accessible areas. While battery-driven sensors will run out of battery sooner or later, the use of renewable energy sources such as solar power extends the lifetime of a sensor network. We propose a solar-aware, scheduled clustered routing protocol A-sLEACH which is an extension to sLEACH for routing and MTE for radio model. Simulation results of applying such scheme shows better performance compared to MTE and sLEACH

چکیده

مصرف انرژی، نقش مهمی در شبکه های حسگر بی سیم بازی می­کند چرا که این شبکه ها برای قرارگیری در مناطق دشمن و غیر قابل دسترس طراحی می­شوند. در حالی که حسگر­های مبتنی بر باتری، دیر یا زود باتری­شان تمام خواهد شد، استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی طول عمر شبکه های حسگر را گسترش می­دهد. ما یک پروتکل مسیریابی خوشه­بندی شده زمان­بندی شده آگاه از انرژی خورشیدی به نام A-sLEACH  پیشنهاد می­کنیم که توسعه­ای بر sLEACH برای مسیریابی وMTE  برای مدل رادیویی است. نتایج شبیه سازی اعمال این طرح، عملکرد بهتری را در مقایسه با MTE و sLEACH نشان می­دهد.

1-مقدمه

مسیریابی در شبکه های حسگر بی سیم موضوعی است که در هر شبکه­ای که به اندازه کافی بزرگ است و نیازمند گره­های متعدد می­باشد، مطرح می­شود. بهره وری انرژی در مسیریابی بیش­ترین اهمیت را دارد. در حالی که بسیاری از محققان فرض می­کنند که شبکه های حسگر بیشتر مبتنی بر باتری هستند، اما بسیار جذاب تر است اگر اجازه دهیم گره­ها از منابع انرژی دیگر، مانند گرانش یا انرژی خورشیدی استفاده کنند. مقاله مطرح شده به شرح زیر است. بخش 2 به برخی کارهای مرتبط اشاره دارد. در بخش 3، ما طرح/ پروتکل مان را با جزئیات توضیح داده­ایم. بخش 4 نتایج شبیه سازی را در مقایسه با sLEACH [1]  نشان می­دهد. بخش 5 ارزیابی پروتکل پیشنهادی را مشخص میکند. در نهایت، نتیجه گیری و طرح کلی از کارهای آتی در بخش 6 توضیح داده می­شوند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



sLEACH
Cluster Head

ثبت سفارش جدید