Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " استفاده از برنامه های وفاداری برای ساخت هویتِ مشتری – موسسه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از برنامه های وفاداری برای ساخت هویتِ مشتری – موسسه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2015
کد محصول
1008093
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
596 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This study proposes that loyalty programs lead to customer–company identification (CCID) formation. The empirical results show that non-financial benefits from loyalty programs can promote CCID by inducing customers' feelings of status and belonging in a company-initiated community. Relationship marketers interested in building customer identification with loyalty programs therefore should design proper non-financial investment portfolios to strengthen and confirm customers' feelings of status and belongingness

چکیده

این تحقیق برنامه های وفاداری را ارائه می کند که منجر به تشکیل هویت مشتری – موسسه (CCID) می شود. نتایج تجربی نشان می دهند که مزایای غیرمالی حاصل از برنامه های وفاداری می توانند CCID را بواسطۀ القای احساسات مشتری از اوضاع و متعلقات موجود در یک انجمن موسسه ای ارتقا بخشند. بنابراین بازاریابهای رابطه مند که علاقه مند به ساخت هویت مشتری با برنامه های وفاداری هستند، باید پورتفولیوهای سرمایه گذاری صحیحِ غیرمالی را برای تقویت و تایید احساس مشتریان از اوضاع و تعلق پذیری طراحی کنند.

1-مقدمه

شرکت ها از برنامه های وفاداری جهت پاداش و تشویق به تکرارپشتیبانی استفاده می کنند. پاداش (خدمات) یا مزایای یک برنامه وفاداری می تواند ملی/اقتصادی (Mimouni-Chaabane & Volle, 2010) یا غیرمالی/اجتماعی(Gwinner, Gremler, & Bitner, 1998) باشد. هدف نهایی این برنامه ها افزایش مخارج مشتری در موجودی خاص، و گرفتن سهم بیشتری از خرید مشتری است. هرچند اثربخشی برنامه های وفاداری غیرقاطع است و پژوهش های انجام شده، ارزش آنها را مورد بررسی قرار می دهند (Shugan, 2005 را ببینید). Henderson و همکاران (2011) اظهار می کنند که تمرکز موسسه برروی عواید مالی برنامه های وفاداری تمرکز، یکی از دلایل شکست برنامه ها در حفظ مشتریان در طولانی مدت می باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Loyalty programs
Customer–company identification
Customer status
Belongingness

ثبت سفارش جدید