Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدل کاهش استرس تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای یک واحد تحت محیط پر تنش " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل کاهش استرس تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای یک واحد تحت محیط پر تنش
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Reliability Engineering and System Safety
سال انتشار
2012
کد محصول
1008117
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
710 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

We develop a preventive maintenance (PM) model for a unit operated under stressful environment. The PM model in this paper consists of a failure rate model and two cost models to determine the optimal PM scheduling which minimizes a cost rate. The assumption for the proposed model is that stressful environment accelerates the failure of the unit and periodic maintenances reduce stress from outside. The failure rate model handles the maintenance effect of PM using improvement and stress factors. The cost models are categorized into two failure recognition cases: immediate failure recognition and periodic failure detection. The optimal PM scheduling is obtained by considering the trade-off between the related cost and the lifetime of a unit in our model setting. The practical usage of our proposed model is tested through a numerical example

چکیده

ما یک مدل تعمیر و نگهداری (PM) پیشگیرانه را برای یک واحد عملیاتی تحت شرایط پرتنش ارائه می کنیم. مدل PM این مقاله شامل یک مدل نرخ خرابی و دو مدل هزینه برای تعیین طرح PM بهینه ای است که نرخ هزینه را حداقل می سازد. فرض مدل پیشنهادی این است که محیط تنش زا، منجر به شتاب بخشیدن به خرابی واحد شده و نگهداری دوره ای، منجر به کاهش تنش خارجی می شود. مدل نرخ خرابی، اثر نگهداری PM را با استفاده از عوامل بهبود و تنش، اعمال می کند. مدل های هزینه، به دو حالت شناسایی خرابی تقسیم می شوند: شناسایی فوری خرابی و شناسایی خرابی دوره ای. برنامه ریزی PM بهینه، با در نظر داشتن بده-بستان بین هزینه مرتبط و طول عمر یک واحد در شرایط مدل ما، بدست می آید. کاربرد عملی مدل پیشنهادی ما، با استفاده از یک مثال عددی مورد آزمون قرار گرفته است.

1-مقدمه

برخی واحدها، در معرض شرایط تنش زا هستند، محیط تنش زا در اغلب موارد منجر به خرابی بیشتر نسبت به حالات کلی یا شرایط توصیه شده می شود. برای مثال، مانیتورهای PDP-TV ، که در ایستگاه های مترو برای ارائه اطلاعات سفر نصب می شوند، تحت گرد و غبار و لرزش زیادی قرار دارند. شرایط گرد و غبار و لرزش در این محبط، ممکن است منجر به عملکرد بدتر مانیتورها نسبت به شرایط عادی شود زیرا گرد و غبار در درون مانیتور منجر به اختلال در جابجایی هوا شده و لرزش، منجر به شل شدن اتصالات آن می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Preventive maintenance
Maintenance scheduling
Stress reduction

ثبت سفارش جدید